خدمات پنل اس ام اس

دسترسی سریع

در این مقاله امکانات پنل اس ام اس را برای شما به صورت کامل شرح می دهیم خدمات پنل اس ام اس یک پیامک بسیار فراوان است ولی قرار است تعدادی از امکانات سامانه پیامک که طرفداران بسیار زیادی دارد را به صورت کامل توضیح دهیم این مقاله توسط کارشناسان اس ام اس مارکتینگ یک پیامک تهیه شده است 

 

ارسال پیامک به دکل مخابراتی

در این روش شما می توانید تعیین کنید پیامک های ارسالی خود بر اساس دکل های مخابراتی منطقه تعیین کنید ؛ مثلا شما نمایندگی ایرانسل دارید و می خواهید به افراد منطقه که مشترکین ایرانسل پیام ارسال کنید که در این محل و مکان نمایندگی ایرانسل افتتاح شده و این امر باعث شناخته شدن زودتر کسب کار شما خواهد شد البته شما میتوانید از این خدمات ارسال پیامک به دکل مخابراتی برای روش و کسب و کارهای دیگر هم استفاده کنید

ارسال پیامک منطقه ای

اگر کسب و کار شما به منطقه و محدوده خاصی در شهر حساس است ، یعنی مشتریان شما را افراد آن محدوده خاص تشکیل می دهند، بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها، او هدفمند بودن تبلغات رسال پیامک های تبلیغاتی خود را به همان منطقه محدود کنید. با استفاده از این امکان در یک پیامک ، شما می توانید با توجه به کدپستی منطقه مورد نظر خود، به زیر مجموعه های این کد در بانک اطلاعاتی به تعداد مورد نیاز پیامک ارسال کنید. قبل از ارسال پیامک شما می توانید با مراجعه به سایت یک پیامک از تعرفه ارسال اس ام اس در پنل اس ام اس مطلع شوید.

ارسال پیامک تفکیک جنسیت

شما بودجه ای که برای تبلیغات کسب کار کنار گذاشته اید را می گویم با بهترین روش خرج کنید که هدفمند باشد ؛ به طور مثال اگر شما در کار برگزاری کلاس‌ های کنکور هستید یا اگر شما یک آرایشگاه زنانه یا مردانه داشته باشید و پیام تبلیغات را به بانک شماره موبایل‌ های موجود در سامانه پیامک ارسال کنید احتمالا تمام بودجه تبلیغاتی خود را هدر داده‌ اید، آیا این‌ طور نیست ؟! دقیقا مشخص نیست از افرادی که به آن‌ ها پیامک ارسال کرده‌ اید چه تعداد در بازه سنی افراد کنکوری قرار دارند یا اگر قصد تبلیغ برای آرایشگاه زنانه را داشته باشید، آیا تبلیغ شما برای آقایان مناست و برای شما سود آور است ؟ راهکار چیست و چگونه می‌توان از بودجه تبلیغاتی بهتر استفاده کرد ؟

در اس ام اس مارکتینگ یک پیامک امکان استفاده ترکیبی برای ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت نیز وجود دارد، شما می‌توانید بازه سنی مخاطبین، جنیست مخاطبین، محدوده مکانی، دائمی یا اعتباری بودن شماره‌ها را مشخص نمایید و در نهایت بر اساس فیلترهای خود پیامک را ارسال نمایید.

ارسال پیامک برای بانک مشاغل

یکی دیگر از ارسال های هدفمند در سامانه پیامک یک پیامک ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی به بانک مشاغل خاص می باشد ، حتما میپرسید چطور ، آژانس اس ام اس مارکتینگ یک پیامک با جمع آوری شماره تماس های کسبه و مشاغل خاص از اتحادیه ها و به روز کردن آنها در هر سال توانسته بانک جامع مشاغل مختلف را در بهترین حالت در اختیار کاربران قرار بدهد ، اگر شما بازاریاب هستید میتوانید از این این مدل اس ام اس ارسال کردن استفاده کنید

یکی از خدماتی که پنل اس ام اس یک پیامک برای بازاریابی پیامکی ارائه میدهد، ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف میباشد. شما با استفاده از این سرویس میتوانید برای مشاغل مورد هدف با کسب و کار خود پیامک ارسال کنید. استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود زیرا تبلیغات تان را برای کسانی میفرستید که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده میشود.

مثلا نمایندگان بیمه که بیشتر با رانندگان و صاحبان کارگاه ها و سایر مشاغل خاص سر و کار دارند. یا کانون های تبلیغاتی و چاپ که با مغازه ها و فرشگاه ها و آموزشگاه ها و .. سروکار دارند. و یا هر شغل دیگری که مشریان شما صاحبان مشاغل و اصناف خاص و مشخصی هستند. آیا دنبال راهی هستید که با کمترین هزینه و سرعت بالا تبلیغات خود را به گوش مشاغل هدف برسانید؟

نگران نباشید! با وجود قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست پنل اس ام اس “یک پیامک”، شما می توانید حتی به کسانی که در لیست سیاه مخابرات هستند نیز پیامک ارسال کنید. ما به شما اطمینان میدهیم که پیامک های شما به دست تمامی مخاطبان خواهد رسید!

ارسال پیامک بلک لیست

امکانات پنل اس ام اس یک پیامک قابلیت ارسال پیام به شماره های که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند پیامک ارسال کنند این قابلیت با تعرفه بسیار مناسب نسبت به شرکت های رقیب برای مشتریان یک پیامک فراهم شده است این تعرفه رقابت فقط می توان در یک پیامک دریافت کنید و نیازی به پرداخت سفته یا چک ندارد به جرات می گویم که یک پیامک در این خدمت بوده و هروز تلاش می کنیم نسبت به رقبای خود برتریمان را حفظ کنیم شما بعد از ثبت نام پنل پیامک می توانید از طریق شماره  ۹۸sim می توان اقدام به ارسال پیامک کنید

ارسال پیامک باشگاه مشتریان

یکی دیگر از خدمات بسیار جذاب اس ام اس مارکتینگ یک پیامک ارسال پیام به شماره های بلک لیست است حتماً برایتان سوال می‌شود که این موضوع را در بالاتر به شما توضیح دادیم بله درست است ولی ، هزینه ارسال پیام های بلک لیست نسبتاً از طریق سیم کارت بالاتر از ارسال از طریق سر شماره باشگاه مشتریان است (98club) این مدل ارسال پیامک شما باید در ابتدا پیامک خودتان مشتری گرامی ، کاربر گرامی، همکار عزیز و … استفاده کنید و در انتهای پیامک ارسالی سیستم به صورت خودکار کلمه لغو1 را قرار می‌ دهد که باید دقت داشته باشید در زمان نوشتن پیامک چهار کاراکتر از پیام های خودتان صرف کلمه لغو1 خواهد شد ارسال پیامک باشگاه مشتریان بسیار در این سال‌ها برای کاربران جذاب بوده است

 

ارسال پیامک پترن

یکی دیگر از خدمات جذاب سامانه اس ام اس یک پیامک ارسال پیامک بر اساس پترن است این اس‌ ام‌ اس بیشتر برای کسب و کار های استفاده می شود که دارای فروشگاه های اینترنتی هستند چرا که این مدل ارسال پیامک برای اطلاع رسانی یا ارسال پیامک رمز یکبار مصرف یا پیامک تایید می باشد در شرکت‌های دیگر برای آنکه خط خدماتی را در اختیار شما قرار بدهند از شما یک سفته می‌خواهند و ضمانت‌ های سنگین که برای شما پیشنهاد می کنیم اصلا به صرفه نیست ولی در ارسال پیامک بر اساس پترن شما بدون ارائه ضمانتنامه می‌توانید فروشگاه اینترنتی خودتان را به پنل پیامک متصل کنید

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

یک پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را میدهد

ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

برای مقاله ای که نوشته شده نظری دارید ؟

تیم تحریریه یک پیامک

هر آنچه در یک پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.

هر آنچه در یک پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید سامانه پیامکی

نمایندگی پنل پیامک

اینستاگرام یک پیامک

  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

با ما تماس بگیرید!

شماره تماس:

021-71053977

پست الکترونیکی:

yekpayamak@gmail.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید