پنل اس ام اس بیمارستان

دسترسی سریع

نقش مهم و تاثیرگذاری که‌ مراکز بهداشتی – درمانی در حفظ سلامت افراد یک جامعه دارند بر کسی پوشیده نیست. زمانی می توان انتظار ارائه خدمات قابل قبول از این قشر زحمت کش را داشت که بتوانند از طریق رابطه ای مستقیم از وضعیت بیماران مطلع شوند. یکی از راه های سریع و پر بازده که می تواند در این فرآیند تاثیر بسزایی داشته باشد، پیامک است. بیماران از این طریق می توانند نه تنها با پزشکان و کادر درمانی در تعامل باشند بلکه در صورت رضایت و حتی شکایت، نظرات خود را سریع به آن ها ارسال کنند پنل اس ام اس بیمارستان که در بهبود خدمات قابل ارائه نیز تاثیر شگرفی دارد.

دلایل استقبال از پیامک برای خدمات درمانی

احتمالا قبلا با مزایای بازاریابی پیامکی در مشاغل مختلف آشنا شده اید اما بد نیست بدانید که این راهکار در خدمات بهداشتی – درمانی که مرتبط با فعالیت بیمارستان ها، پزشکان، دندان پزشکان و تمام کسانی که با بیمار در تعاملند نیز می تواند تغییر اساسی ایجاد کند و چالش هایی که این گروه با آن مواجه هستند به ویژه در زمینه زمان حضور بیمار، ساعت فعالیت کلینیک، جدید ترین خبرها … به سرعت با مراجعه کنندگان در میان بگذارند و نه تنها بیماران از نظر صرفه جویی در زمان سود می بینند بلکه می تواند به عنوان یک راهکاری که فعالیت مجموعه و کادر درمانی را منظم و مطابق برنامه پیش ببرد، مطرح باشد.

این روش بدون واسطه و به شکل مستقیم در تعامل با بیماران است. اگر شما نیز مایلید با دیگر کاربرد های پنل اس م اس برای مراکز بهداشت و درمان آشنا شوید با ما در این مطلب همراه باشید تا از نحوه ایجاد یک لیست اشتراک برای این مراکز نیز آگاهی پیدا کنید.

مزایای پیامک برای مراکز بهداشتی – درمانی

این راهکار کم هزینه و سودمند در مراکز درمانی مزایا و نتایج بسیاری به همراه دارد. در ادامه برای آشنایی شما عزیزان با خدمات پیامکی و کاربرد های فراگیر آن چند نمونه اشاره شده است:

تعیین وقت ملاقات با پزشک

دغدغه های مختلف به ویژه در کلان شهر ها سبب شده که افراد و بیماران علی رغم تعیین وقت قبلی فراموش کنند که به قرار ملاقات خود با پزشک برسند.این مشکل نسبتا شایع نه تنها از نظر زمانبندی دقیق فعالیت مرکز درمانی را ممکن است دچار اختلال کند بلکه تبعات مالی نیز دارد.کسب درآمد کلینیک ها و مراکز درمانی همان طور که می دانید از طریق حق ویزیت بیماران است. پیامک این روش بدون دردسر و کارآمد می تواند از بروز چنین چالش هایی پیشگیری کند.استفاده از این راهکار با ارسال پیامک به بیمار و نهایی کردن قرار ملاقات علاوه بر آن که وجهه مرکز و نظم آن را به نمایش می گذارد، می تواند از بی نظمی حضور دیگر بیماران نیز جلوگیری کند.از دیگر مزایایی که سبب استقبال مرا‌کز و کلینیک های بزرگ از این روش شده است، امکان برنامه ریزی خودکار برای ارسال پیامک است تا بدون هیچ تلاشی مطابق طرح اولیه و فهرست مشخص شده بتوان لیست بیمارانی که قرار است مراجعه کنند را نهایی کرد.این اقدام می تواند در رشد و پیشرفت مرکز با توجه به این که سایر پرسنل نیز به خدمت رسانی به بخش های مختلف مشغول می شوند نیز منجر شود.

ساعت فعالیت مرکز درمانی

ساعت فعالیت مراکز درمانی در تمامی روز های سال به یک شکل نیست. تعطیلات و مناسبت های مختلف همچون اعیاد و شهادت که روز های کمی نیز نیستند در ساعت کاری تاثیر مستقیمی دارد و گاه موجب سردرگمی بیماران نیز می شود.برای اینکه بتوان بیماران را از برنامه کاری کلینیک و مرکز درمانی مطلع کرد می توان از روش منحصر به فرد پیامک استفاده کرد.تعیین لیست بیماران و ارسال پیامک انبوه به آنان برای اطلاع رسانی ساعت های کاری اقدامی است که در بسیاری از مراکز با استقبال زیادی نیز مواجه شده است. برای این که از این روش استفاده بیشتری داشته باشید می توانید با راه اندازی سیستم پاسخ خودکار زمانی که بیمار یک کلمه مشخص را به خط اختصاصی فرستد در پاسخ ساعت های فعالیت را متوجه شود.

 

دوره های واکسیناسیون

برای مشاهده اثر برخی واکسن ها معمولا آن ها را در چند نوبت تزریق می کنند اما کم نیستند افرادی که به علت فراموشی ممکن است برای دریافت نوبت بعدی واکسن مراجعه نکنند.استفاده از روش پیامک جهت یادآوری می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند تا در این فرآیند اختلالی ایجاد نشود. برای ارسال پیامک دوره های واکسیناسیون معمولا زمانی که فرد برای دریافت اولین نوبت واکسن همچون هپاتیت مراجعه می کند، بهتر است با ثبت شماره و تنظیم سامانه دریافت نوبت بعدی واکسن را به شخص یادآوری کرد.این راهکار نه تنها به نظم و جلوگیری از اتلاف وقت کارکنان منجر می شود بلکه سلامت و خدمت رسانی درست بیماران نیز به دنبال دارد.

پیشنهاد های ویژه

یکی از راه های شگفت انگیز برای جلب نظر مشتریان حتی در حوزه پزشکی با پنل اس ام اس بیمارستان، مطلع کردن آن ها از تخفیفات و پیشنهادات ویژه است.فرقی ندارد که شما صاحب یک کلینیک ماساژ ، فیزیوتراپی هستید و یا در زمینه دندان پزشکی فعالیت دارید. اگر مایلید همواره مشتریان خود را از خدماتی که ارائه می دهید راضی نگه دارید، یکی از راه های آن اطلاع رسانی در زمینه پیشنهادات ویژه و تخفیفاتی است که قرار است صورت گیرد. ارسال پیامک انبوه راهی است سریع و پر بازده که می تواند نتایج شگرفی را به وجود آورد. معمولا در این راهکار مشتریان ثابت و همیشگی به عنوان گیرنده انتخاب می شوند تا علاوه بر نمایش اهمیت کلینیک به مشتریان ثابت از نظر مالی نیز سودهی مناسبی داشته باشد.

برای اینکه بدانید چگونه می توانید شماره مشتریان و لیست اشتراک را تهیه کنید بهتر است قسمت های بعد که به این موضوع اشاره کرده ایم را با دقت مطالعه کنید.

معاینه کامل

در حال حاضر که سبک زندگی غلط و رژیم غذایی نادرست موجب شده که افراد با ریسک ابتلا به بیماری های مختلف مواجه شوند، معاینه شش ماه یکبار یکی از ضروریاتی است که می توان با مراجعه به دکتر یا دندان پزشک برای حفظ سلامت خود انجام داد اما گاه به علت مشغله های مختلف زندگی بسیاری از افراد این مورد پر اهمیت را فراموش می کنند.

ارسال پیامک یادآوری با پنل اس ام اس بیمارستان می تواند راهکاری باشد تا افراد را متوجه جدیت موضوع کند. استفاده از سامانه که به صورت خودکار در یک زمان مشخص برای تمامی بیماران از اقشار مختلف پیامک یکسانی را برای رسیدن زمان چکاب و معاینه کلی بفرستد کاری آسان ولی با نتایج بزرگ است. این اقدام دو سر سود نه تنها به حفظ سلامت افراد کمک می کند بلکه می تواند از نظر مالی نیز برای کلینیک شما مزایای زیادی به همراه آورد.

برنامه هفتگی برای آگاهی مردم از نکات مرتبط با سلامتی

یکی دیگر از استفاده هایی که می توان از طریق پیامک به آن دست پیدا کرد ارسال نکات هفتگی سلامت است تا نه تنها افراد بتوانند در زمینه پزشکی و سلامت اطلاعات خود را افزایش دهند بلکه منجر به ارتباطی مستقیم و بدون واسطه با کلینیک نیز خواهد شد که نتیجه آن اعتماد بیشتر مراجعه کنندگان است.

در حقیقت افراد در ایام هفته با مشاهده این پیامک های با مفهوم نه تنها از نظر آگاهی چندین پله ارتقاء پیدا می کنند بلکه با دیدن نام مرکز بهداشتی شما آن را در ذهن می سپارند در واقع این مراجعه کنندگان که ممکن است گاه گداری برای دریافت خدمات حضور پیدا می کردند تبدیل به مشتری دائم شوند.

نتایج آزمایش مراجع کنندگان

از دیگر مزایایی که پنل اس ام اس بیمارستان برای مراجعه کنندگان مرکز پزشکی می تواند فراهم کند به ویژه افرادی که فرصت یا امکان حضور ندارند این است که متوجه شوند نتیجه آزمایش آماده شده است یا خیر.

در حقیقت کلینیک می تواند همزمان با آماده شدن نتایج، بیمار را نیز مطلع کرده تا برای دریافت آن اقدام کند. این راهکار منجر به صرفه جویی زمان کارکنان نیز خواهد شد و از حضور زیاد افرادی که هنوز جواب آن ها آماده نشده نیز پیشگیری می کند.پیامک برای مراکز بهداشتی

از دیگر اقدامات موثر در این ارتباط می توان به ارائه کد رهگیری به فرد آزمایش دهنده اشاره کرد که برای پیگیری وضعیت آزمایش می تواند آن را به خط اختصاصی مرکز بفرستد تا در روند کار قرار گیرد.

نوبت دهی پیامکی

از دیگر کاربرد های مهم پیامک امکان نوبت دهی به صورت سریع و مطمئن است تا از مشکلاتی همچون نوبت دهی حضوری و تلفنی نیز افرد رها شوند.

بسیاری از کلینیک ها برای دریافت نوبت یک کلمه کلیدی تعیین می کنند تا فرد در روزی که نیاز به مراجعه به پزشک دارد از این طریق بتواند حضور خود را تایید کند. با توجه به صرفه جویی در زمان، راندمان کادر و مجموعه نیز به شدت افزایش پیدا می کند.پیامک برای مراکز بهداشتی

ارتباط با کادر مجموعه پزشکی

استفاده از پنل اس ام اس بیمارستان فقط محدود به ارتباط با مراجعه کنندگان نیست بلکه از این طریق می توان روابط با کادر و پرسنل درمانی را نیز مدیریت کرد تا از فشار کاری کاست و نظم بهتری به روند درمانی داد.

از جمله مواردی که از این طریق می توانند پرسنل جویا شوند می توان به جدید ترین اخبار ، مکان و زمان برگزاری جلسات کیلینیک، ارسال پیام تبریک و تسلیت در مناسبت های مختلف از اعیاد و شهادت ها، برنامه شیفت کاری و حتی پیام های اضطراری را از این طریق دریافت کنند. این روش کارآمد می تواند جزئیات را به صورت واضح به دست افراد برساند تا بدون دردسر امور پیگیری شود.

 

دریافت انتقادات و پیشنهادات به کادر درمانی

سامانه ملی پیامک فقط برای ارسال برنامه ریزی نشده است بلکه افراد و مراجعه کنندگان می توانند از این طریق پیام هایی را به گوش مدیریت و مجموعه برسانند.

معمولا مسئولین کلینیک ها و کادر های درمانی برای بهبود سطح خدماتی که ارائه می دهند از مراجعه کنندگان درخواست می کنند در صورتی که نسبت به بخش ها و خدمات نظری دارند آن را ارسال کنند تا بتوانند در این زمینه با بهبود ضعف ها و ارتقاء کیفیت و خدمات رضایت گروه بیشتری را جلب کنند.

اگر شما نیز مدیریت یک کلینیک پزشکی را به عهده دارید می توانید با برگزاری نظر سنجی های مختلف که در آن گزینه های مد نظر را مشخص کرده اید برای تمامی لیست مخاطبین و مراجعه کنندگان ارسال کنید تا بتوانید یک جمع بندی کامل از نتایج آن ها داشته باشید. این روش آسان و بدون هزینه نتایج بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت.

 تهیه لیست اشتراک

مهمترین مرحله برای موفقیت در امر بازاریابی پیامکی با پنل اس ام اس بیمارستان، تهیه لیستی از گروه هدف یعنی بیماران و افراد نیازمند به خدمات پزشکی است تا بتوان نتیجه گیری درستی داشت در غیر این صورت نباید انتظار بازدهی مناسبی داشته باشید. در ادامه به روش هایی که می تواند در جمع آوری لیست اشتراک مناسب شما کمک کند گریزی زده ایم.

  • معمول ترین روش برای تهیه لیست بیماران، کسب اجازه از مراجعه کننده برای پیوستن به لیست اشتراک است. معمولا کلینیک ها و مراکز درمانی بزرگ از تمامی کادر که در آن ها فعالیت می کنند از پزشکان، کارکنان و منشی ها می خواهند تا بیماران را از مزایا و نتایجی که عضویت در لیست اشتراک به همراه دارد مطلع کنند تا آن ها نیز به این لیست بپیوندند.پیامک برای مراکز بهداشتی
  • همچنین در حال حاضر که دنیای مجازی جزء جدایی ناپذیر زندگی امروز شده است، مراکز درمانی می توانند در وب سایت یا گروه های مجازی خود برای پیوستن راحت بیمار ها و عضویت آن ها در خبرنامه پیامکی فرم های مرتبط را قرار دهند.
  • البته اشاره به نتایج و مزایای این اقدام در تشویق افراد تاثیر بسزایی دارد. برخی از افراد ممکن است با این تصور که ارسال پیامک ها ممکن مزاحمت برای آن ها به همراه داشته باشد برای پیوستن به این لیست تردید داشته باشند اما در صوتی که آن ها را مطلع کنید که در هر زمان که بخواهند می توانند انصراف دهند ممکن است آن ها را مجاب کند.
  • تبلیغات از دیگر راهکار هایی است که می تواند به عضویت بیشتر افراد به سیستم خبر رسانی پیامکی منجر شود. حتما شما نیز پوستر های جذاب و متنوعی را که بیماران را دعوت به عضویت به لیست اشتراک می کنند در مراکز درمانی مختلف دیده اید.
  • زمانی می توان انتظار داشت که افراد از آن ها استقبال کنند که اطلاعات جامع درباره ارسال کلمه کلیدی مربوطه، شماره اختصاصی و مزایای عضویت در لیست اشتراک ذکر شده باشد.

یکی از اماکن که فرصت بسیار خوبی را برای مراکز درمانی  است و می تواند مراجعه کنندگان را تشویق کند به حضور و عضویت در لیست اشتراک، سالن انتظار است. شما نیز می توانید پوستر ها، برگه ها و نوشته هایی که مرتبط با عضویت به لیست پیامکی هستند را در این مکان قرار دهید تا بیماران که ممکن است در زمان انتظار نیاز به راهی برای سرگرم شدن داشته باشند، آن را دیده و عضو شوند.پیامک برای مراکز بهداشتی

سخن پایانی

بازاریابی پیامکی را می توان راهکاری مطمئن و با نتایج شگفت دانست که به عنوان پل ارتباطی بین مرکز درمانی و بیماران ایفا نقش می کند.پیامک برای مراکز بهداشتی

مزایا این روش تنها محدود به صرفه جویی در زمان نیست بلکه می تواند از نظر مالی نیز سود دهی زیادی به همراه داشته باشد علاوه بر آن که راندمان کاری پرسنل و کادر درمانی را به شدت افزایش می دهد.

اگر دوست دارید که مرکز خدماتی شما به عنوان یک مرکز منظم، فعال و منضبط در ذهن بیماران ثبت شود می توانید از بازار یابی پیامکی استفاده کنید.

این روش را می توان راه حلی دانست که تمامی افراد یک شهر و حتی کشور را از وجود خدمات شما مطلع کند بدون آن که نگران باشید مخاطب پیام شما را دریافت کرده است یا خیر.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

یک پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را میدهد

ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

برای مقاله ای که نوشته شده نظری دارید ؟

تیم تحریریه یک پیامک

هر آنچه در یک پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.

هر آنچه در یک پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید سامانه پیامکی

نمایندگی پنل پیامک

اینستاگرام یک پیامک

  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

با ما تماس بگیرید!

شماره تماس:

021-71053977

پست الکترونیکی:

yekpayamak@gmail.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید