یک پیامک

چرا اس‌ ام‌ اس مارکتینگ یک پیامک

دسترسی سریع

در این نوشته قصد داریم تا به شما خدمات و امکانات و هزینه های پنل اس ام اس یک پیامک را معرفی کنیم تا بتوانید با شرکت های دیگر مقایسه کنید و با دید بازی اقدام کنید ، این انتخاب در کسب و کار شما تاثیر مستقیم خواهد داشت که بتوانید به راحتی بهترین پنل اس ام اس را انتخاب کنید .

بهترین پنل اس ام اس در ایران

شما با یک جستجو در اینترنت با انواع شرکت های پیامکی روبرو خواهید شد که هر کدام به نوعی خود را معرفی کردند و بهترین انتخاب از میان این همه سامانه پیامکی شاید برای شما سخت باشد البته حق دارید چون انتخاب بهترین پنل اس ام اس می تواند تاثیر بسیار مهمی در کسب و کار شما داشته باشد پس قبل از انتخاب لازم است که مزیت های شرکت ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کدام شرکت بهترین انتخاب خواهد بود خیلی از افراد به دلیل عدم آگاهی سامانه پیامکی را انتخاب می‌کند و بعد از مدتی هزینه و زمان خود را که صرف کرده‌اند احساس می‌کنند که کار های کردند پس بهتر است از همان اول با دید بسیار باز پنل اس‌ ام‌ اس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید

 

پنل اس ام اس رایگان با تمام امکانات

اس ام اس مارکتینگ یک پیامک تنها مجموعه خدمات پیامک انبوه در ایران است که پنل اس‌ ام‌ اس را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد این پنل دارای تمام امکانات ارسال اس ام اس و دریافت اس ام اس است ، شما فقط باید اطلاعات خود را وارد کنید و بعد از تایید صحت اطلاعات توسط کارشناسان ، نام کاربری و پسورد برای شما ارسال می شود ،  این مهمترین گزینه است که شرکت یک پیامک را جز بهترین پنل اس ام اس قرار می دهد.فعال سازی آنی به محض ثبت نام شما بعد از ثبت نام برای پنل اس ام اس رایگان می توانید از پنل اس‌ام‌اس استفاده بکنید و نیازی به پرداخت هزینه وجود ندارد ، توجه داشته باشید بعد از ورود به پنل جهت فعالسازی و احراز هویت با ارسال تصویر کارت ملی پنل برای شما فعال خواهد شد .

 

ارسال اس ام اس با توجه به بودجه شما

تعرفه هر اس ام اس در مجموعه یک پیامک ۱۵ تومان است می توانید هر تعداد اس‌ ام‌ اس ارسال کنید توجه داشته باشید ، اگر تعداد اس‌ ام‌ اس‌های شما بالای صدهزار عدد باشد پیامک محاسبه شده برای شما ۱۳ تومان خواهد بود ، که این مدل محاسبه باعث شده است بهترین پنل پیامک از دید مشتریان باشیم .

ارائه مشاور توسط کارشناسان باتجربه

تیم فروش یک پیامک به شما کمک می کند با توجه به نوع کسب و کار خود بهترین گزینه برای استفاده از اس ام اس تبلیغاتی را انتخاب کنید ، باید بدانید که پیامک تبلیغاتی هدفمند می تواند در کسب و کار شما تاثیر بسیار مهمی داشته باشد .

حضور همیشگی تیم پشتیبان

پشتیبانی مجموعه یک پیامک در ارائه پشتیبانی در سطح سازمانی و کشوری تخصص بسیار بالایی دارد و شعار مجموعه یک پیامک همیشه حق با مشتری است مگر آنکه خلافش ثابت شود است ، همیشه و همه جا در کنار کاربران و نمایندگان خود هستیم و این یک تعهد و ظیفه است ، حضور پشتیبانان بسیار فعال و باتجربه در یک پیامک باعث شده که ما در دید مشتریان جزو بهترین پنل اس‌ ام اس باشیم ، هدف ما پشتیبانی با کیفیت در کمترین زمان ممکن است تیم پشتیبانی یک پیامک به صورت ۲۴ ساعته آنلاین اند و از طریق تلفن و تیکت در دسترس و آماده ارائه خدمات می باشد.

سرور مطمئن و امن

سامانه پیامک یک پیامک با راه اندازی سیستم ssl امنیت را به صورت کامل برقرار کرده است ، همینطور شما می توانید با فعال سازی ماژول با خبر کردن کاربر به محض ورود به شما اس ام اس ارسال شود یک پیامک جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از قرار دادن رمز عبور آسان و قابل حدس زدن جلوگیری میکند ، در همین رود مجموعه یک پیامک در سال ۱۳۹۸ بر اساس الگوهای تنظیم و مقررات مخابرات رتبه اول بهترین پنل اس ام اس در کشور را کسب کرده است.

ارائه گزارشات ارسال پیامک

با توجه به سیستم ارسال پیامک یک پیامک شما می توانید بعد از هر ارسال در بخش منو گزارشات ارسال ریز گزارشات ارسال خود را اعم از تعداد ارسال های موفق تعداد شماره های خاموش تعداد پیامک های نرسیده و تعداد بلک لیست را مشاهده نمایید.

عودت پیامک های نرسیده

تمامی خطوط های پیامکی یک پیامک و همچنین خط با پیش شماره ۲۰۰۰ به صورت دلیوربیس بوده و حتی برای خطوط همراه اول هزینه شماره خاموش و نرسیده به گوشی را عودت می دهد ، حضور خط ۲۰۰۰ در پنل اس ام اس یک پیامک باعث شده که در دیده مشتریان ما جزء بهترین پنل پیامک باشیم .

ارسال اس ام اس لینک دار

با توجه به افزایش کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی و معرفی شبکه های اجتماعی خود به افراد شما می توانید از طریق پنل اس ام اس یک پیامک اس ام‌ اس لینک دار ارسال کنید در سامانه پیامک یک پیامک انواع خطوط باشی پیش شماره ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ وجود دارد ، که می توانید برای ارسال لینک از این خطوط بدون هیچ مشکلی استفاده کنید .

دارای محیط کاربری آسان

از آنجایی که مخاطبین پنل اس‌ ام‌ اس افرادی با سطح دانش متفاوت می‌باشد مجموعه یک پیامک تمام تلاشش را کرده که بتواند از پنلی استفاده کند که دارای رنگ بندی مناسب و کاربری آسان باشد که شما به هیچ گونه دانش و تخصصی نیاز نداشته باشید و همه چیز به ساده ترین شکل برای شما فراهم باشد محیط پنل اس‌ ام‌ اس کاربر کاملا فارسی و کاربر پسند می باشد و تمام افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کند یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که باعث شده است یک پیامک جزو بهتر بهترین پنل اس ام اس باشد محیط کاربری آسان است .

ویدیو های آموزشی

همانطور که گفتیم این کار با پنل اس ام اس یک پیامک بسیار ساده است اما به هر دلیلی امکان دارد افراد هنگام استفاده با پنل اس ام اس سوالی برایشان پیش بیاید و یا به مشکل بخورد به همین دلیل تیم پشتیبانی یک پیامک در قسمت ویدیوهای آموزشی پنل اس ام اس سایت به صورت کاملاً واضح برای شما آموزش استفاده از پنل اس ام اس را قرار داده است.

ایجاد همکار در سامانه پیامکی

با توجه به خدمات وب سرویس در پنل اس ام اس یک پیامک به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد امکان دارد شما مجبور باشید نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار برنامه نویسان قرار دهید به همین دلیل شما می‌توانید برای همکاران خود دسترسی های محدود در نظر بگیرید که وقتی وارد پنل کاربری شما می‌شوند فقط بتوانند به مواردی که شما اجازه داده دسترسی داشته باشند.

خط خدماتی عمومی

خط خدماتی عمومی جهت ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به خطوط بلک لیست در سامانه پیامک یک پیامک به صورت رایگان فعال می باشد تا کاربران بتوانند پیامک‌های اطلاع رسانی خود را به راحتی ارسال کنند یک پیامک با تمامی افزونه ها سازگار است و بسیاری از افزونه ها نیز به صورت رایگان در پنل اس ام اس یک پیامک قرار دارد.

امکانات پنل تبلیغاتی پیامک

در پنل اس ام اس یک پیامک انواع روش های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی وجود دارد تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود و نوع کسب و کار خود اقدام به ارسال پیامک کنند ، شما می توانید به صورت رایگان از تمام امکانات پنل اس ام اس به صورت رایگان استفاده کنید

  • ارسال پیامک به تفکیک شهر
  • ارسال پیامک به تفکیک کدپستی
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال پیامک بر اساس مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک از طریق فایل اکسل
  • ارسال پیامک از طریق دفترچه تلفن

آیا یک پیامک بهترین سامانه پیامک است ؟

یک پیامک سعی کرده است در این مقاله مزیت‌های پنل اس ام اس خود را بررسی کند و تمامی قابلیت‌های منحصر به‌فرد سامانه پیامکی را توضیح دهد اما به شما حق می‌دهم که یاد ضرب المثل معروف بیفتید که می‌گوید هیچ دکالین می‌گوید ماست من توش است به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم درصورت هرگونه سال با تیم یک پیامک تماس بگیرید و به صورت تلفنی تمامی سوالات خود را مطرح کنیم در نظر داشته باشید که یک پیامک تنها سامانه ارسال پیامک در ایران است که به صورت رایگان پنل اس ام اس را در اختیار شما قرار میدهد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

یک پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را میدهد

ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

برای مقاله ای که نوشته شده نظری دارید ؟

تیم تحریریه یک پیامک

هر آنچه در یک پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.

هر آنچه در یک پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید سامانه پیامکی

نمایندگی پنل پیامک

اینستاگرام یک پیامک

  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

با ما تماس بگیرید!

شماره تماس:

021-71053977

پست الکترونیکی:

yekpayamak@gmail.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید