دسترسی سریع

بدون شک تلفن همراه به ابزار قوی برای ایجاد ارتباط در جوامع بشری تبدیل شده است و به جرأت می توان گفت جزو جدا نشدنی زندگی انسان ها شده است و این یک فرصت استثنایی است برای صاحبان مشاغل مختلف تا از این طریق محصولات شان را تبلیغ و خدماتشان را معرفی و به اطلاع عموم برسانند تجربه ثابت کرده است بازاریابی پیامکی به علت مستقیم بودن آن بهترین روش برای تبلیغات و معرفی کسب و کار ها می باشد.بهترین راهکار ثبت نام پنل اس ام اس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی هست ، که همیشه امنیت را برای کشور عزیزمان ایجاد کرده اند.

خدمات پنل اس ام اس سپاه پاسداران

یکی از خدماتی که پنل اس ام اس سپاه پاسداران  برای بازاریابی پیامکی ارائه می دهد ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف می باشد شما با استفاده از این سرویس می توانید برای شغل های مختلف مورد نظر خویش پیامک ارسال نمایید این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود زیرا پیامک تبلیغاتی را برای کسانی می فرستید که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده می شود ، مثلاً ارگان سپاه پاسداران که با کلیه مردم از هر صنفی در ارتباط هستند برای ارتباط خود با مردم و اطلاع رسانی با کمترین هزینه و سرعت بالا از سامانه پیامک می توانند استفاده کنند و برای تمامی استان‌ها به صورت منطقه‌ای، محله ای ،کد پستی، سن و جنسیت یا اشخاص ویژه به صورت کامل پیامک ارسال کنند

 

جهت ارتباط با ستاد مردمی با شماره 114 تماس حاصل فرمائید

 

بهترین راهکار و نوع تبلیغات ارسال اس ام اس با صاحبان مشاغل هدف است همانطور که میدانید تبلیغات پیامکی ارزان ترین و سریعترین تبلیغ است و برای سهولت این ارسال ما یک بانک کامل و ترتیب بندی شده از شماره موبایل سازمان مشاغل راه آماده نموده ایم که این بانک اطلاعاتی روز به روز کامل تر می شود

بانک مشاغل سامانه پیامک

امور ساختمانی/ ابزار فروشی ها/ پزشکان / پرستاران / آتلیه و عکاسی ها /رستوران داران / اتحادیه ها / مشاوران املاک / دانشجویان برخی دانشگاه ها/ بیمه ها /نمایندگی ها /امور تبلیغاتی/ برگزاری مجالس / انجمن ها / پوشاک / موبایل / مراکز آموزشی / آموزشگاه های زبان / صنایع/ خدمات مسافرتی/ هیئت ها / رانندگان حمل ونقل و صدها مشاغل دیگر / موشن گرافیک

در سامانه یک پیامک شما می توانید برای ارسال پیامک از دو قسمت ارسال برای مشاغل کل کشور ارسال برای مشاغل بر اساس تفکیک استانی پیامک خود را ارسال نمایید در ارسال مشاغل بعد از این که دسته بندی اصلی شغل را انتخاب کردید در زیر مجموعه آن دسته نمایش داده میشود و در هر زیر مجموعه تعداد کل شماره های موجود مشخص است.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین تبلیغاتی برای کسب و کار خود را اندازی کنید با کارشناسان یک پیامک تماس بگیرید کارشناسان فنی یک پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما به شما بهترین روش تبلیغاتی پنل اس ام اس را معرفی کنند ، و با نصب اپلیکیشن پنل اس ام اس در هر زمان و هر مکان از خدمات سامانه پیامک استفاده کنید و می توانید برای کسب درآمد با دریافت نمایندگی پنل اس ام اس اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی کنید.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است با بخش پشتیبانی یک پیامک به شماره 02171053978 تماس بگیرید اگر بسیجی هستید یک خبر خوب براتون داریم ، از پنل اس ام اس بسیج میتونید استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

یک پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را میدهد

ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

برای مقاله ای که نوشته شده نظری دارید ؟

تیم تحریریه یک پیامک

هر آنچه در یک پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.

هر آنچه در یک پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

69 پاسخ

  1. مارا مسخره کردید پیامی که دیروز فرستادم یکروزه در انتظار تایید هست.چی بگم‌ خدایا صدایم را می‌شنوی محتاج خلقت نکن

  2. سلام خسته نباشید خدا قوت… چرا اتباع بیگانه راحت ایرانشهر تردد میکند ؟؟؟؟لطفا جلو اینا را بگیرید آینده به دشمن تبدیل میشن….امیدوارم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرکت این عناصر غیر مجاز را خواهد گرفت ….

    1. عزیزجان.گوگل دست دوشمنان عست.مگه میذارن که برای سپاه کشورعزیزمون ایران تبلیغاتی یاکه مردم بهترباسپاه عزیزکشورمون تماس برقرارکنیم؟!!!حالا ازگوگل بخاه که شماره منافقینوبده.وپیامک بدی.به ظرف وندثانیه رایطتو برقرارمیکنن. معلوم که نمیخان مردم باسپاه عزیزکشورمون رابطه برقرارکنن عزیزجان. اینکه تاییدیه پیامکت دیردا ن. این تقصیر گوگل ودوشمنان هست که نتونیم باسپاه تماس برقرارکنن مردم .!!!

    2. باسلام هموطن من شیرازیم و شیراز شده کابل دیشب خواب دیدم بلوچها و افغانیها شیراز تصرف کرده بودند تمام نیروهای نظامی کف خیابون کشته شده بودند موقعی که افغانها سر یکی از مأموران نیروی انتظامی سربریدن از خواب پریدم

  3. باسلام و عرض تسلیت بخاطر بشهادت رسوندن دانشمند با ارزش کشورمون.
    متاسفانه ضعف بزرگ کشور ما نسبت به کشورهای غربی اینه که: ما فقط ادعامون زیاده ولی اونها خیلی خوب بلدن چطوری ما رو به یک باره قافلگیرمون کنن. با وجود این همه تدابیر امنیتی بازهم مغلوب شدیم. من ازسپاه و ارتش میخام هم زمان برای حمله به اسرایل کشورهای متحد خودمون رو کاملا خودکفا کنیم از همه لحاض.بعدش درنزدیکی های اسرایل پایگاهای اطلاعاتی و ظربتی بوجود بیاریم.عین همون کاری که اسراییل با ما انجام داد.ما هم به ایرانیهای اسراییل پول بدیم.تا اونها بوسیله نفوذ بتونن دانشمندان و نضامیان رده بالای اسراییل رو بُکشن.
    دومین مساله اینه برای حمله به اسراییل اول سامانه پدافندی گنبدآهنین رو باموشک ازبین ببریم.و یا با تجهیزات الکترونیک ازکار بندازیم.بعدش با تعدادزیاد بمب افکن.و پهباد .بهشون همله ور بشین. و با موشکهای شدید الا انفجار بزنین دوتا شهر اسراییل رو کامل خاکستر کنین تا رسانه های جهان شوکه بشن!

    1. یه ضعف اساسی دیگه مااینه که املامون قدری ضعیفه.بااینوجودتصورمیکنیم خیلی بلدیم وهمه چیزمیدونیم!

  4. باسلام.
    من ازبابت پخش و آنالیز صحبتهام ازتون ممنوتم.
    اگه نظرات بنده حقیرب و کسانی که نضر میدن اگر مفیده حتما به گوش فرماندهان و مقامات بلندپایه برسونین .من چند تا درخاست مهم و اساسی ازتون دارم.گوش کنین و بهش فکر کنین
    ۱= اول اینکه ما باید به ساخت بمب اتم برسیم. چون دشمنان ماتعدادشون و تهدیدهاشون روزبه روز.و لحضه به لحضه بیشتر و بیشتر میشه.ما باید بدون اینکه به سازمان ملل و یا شورای امنیت چیزی بگیم. درمورد ساخت اورانیوم ۹۹٪درصد.به سرعت اقدام خودمون رو برای ساخت بمب اتم آماده کنیم.بعدش به روسیه و چین بگیم که ما به برجام متعهد میمونیم. برای بیرون انداختن بازرسان هم.مثلا بهشون میگیم: چون اسراییل به امنیت ما حمله کرده پس ما حق داشتن بمب اتمی رو داریم.چون آمریکا هم مارو تحدید میکنه.!! و بصورت مخفیانه مقامات نضامی کشورمون فورا برن کره شمالی و تعداد زیادی موشکهای اتمی با اندازه کوچک که مشخص نباشه ماهیت هسته ایی بودنش.رو خریداری کنه!
    ۲= اگه بشه اف ۳۵ های اسرایلی رو با استفاده از نیروهای کاماندو و هلی بُرن و درحالی که در حوالی کشورمون مستقر هستن رو شبانه بدون شلیک موشک.اونها رو به غنیمت بگیریم خییلی عالی میشه.!!
    ۳= برای ناوهای آمریکا که نزدیک کشورمون قراردارن با تعداد زیاد ناو.و زیردریایی.و مستقرکردن .اونها لب مرز.و.مین ریزی دریایی اون هم با تعداد زیاد که نتونن بیشتر ازاین نزدیک بشن.میشه جلوی حمله آمریکا رو گرفت.برای اینکه نتونن بمب های دریایی رو خنثی کنن.باید نیروی دریایی هم همون اطراف ثابت بمونه.وگرنه دشمن خودش میاد جلو.!!
    ۴= زمانی که میخایین به اسراییل حمله کنین هم زمان باید فلسطین.و یمن .و لبنان و سوریه.و عراق.هم مجهز و آماده باشن.و هم زمان نیروی دریای هم باید با تمام قوا.و تجهیزات در بیرون مرزها نگهبانی بدن! که به تاسیسات هسته ایی حمله نشه.
    ۵= اگه میخایین اسراییل رو بزنین. بدون ترس و با توکل به خدا و امام زمان.بسم الله. وحشتناک ترین حمله قرن رو با پهباد و بمب افکن.ها و هواپیماهای پرسرعت انجام بدین.
    متاسفانه موشکهای ما ازلحاض قدرت انفجار.و قدرت تخریبی.و انرژی جنبشی ضعیفی که داره نمیتونه خرابی.و یا خسارت خاصی .به بندر حیفا وارد کنه.لطفا به فرماندهان بگین که روی موشکهای ما چاشنی های قدرتمند اضافه کنن که دشمن بترسه…یادتون باشه اگه میخایین بدون دردسر به بمب هسته ایی هسته ایی برسیم نباید به رسانه ها چیزی بگیم. چون همین گفتن های زیاد تنش ها.و تهدیدها رو.و مهم تر از همه فشارهای جهانی رو علیه کشورمون افزایش میده.پس لا اقل مخفیانه انجام بدین.ممنون!

    1. شما فیلم هندی زیاد میبینی برن با ساک موشک هسته ای کوچیک بگیرن از کره بیارن ایران عجب یعنی این فکری که شما کردی به فکر هیچ دانشمندی نمیرسید و فرماندهان ما هم نمیدونن چیکار کنن دوست عزیز شما اول سوادتو زیاد کن بعد نظر بده اقایی که نمیدونی نظامی اینجوری نوشته میشه نه نضامی

      1. من هم بادیدگاهM.m موافقم هرچنداین احتمال هم وجودداره که عده ای آگاهانه وبمنظورتخریب سپاه وهوادارانش؛تحت عنوان دلسوزی وحمایت، اقدام به ارسال پیامکهایی کنندکه سرشارازغلطهای املایی وایده های احمقانه باشه

      2. سلام وقتتون بخیر و شادی
        انشالله همیشه موفق باشید
        حقیقتن من یه دختر ۲۰ ساله از جنوب کرمانی و عشق نظام ولی یه ساله هر کاری میکنم میگن شما سهمیه ندارید حقیقتن خیلی ناراحتم نمیدونستم چیکار کنم به کی بگم حرفامو
        میدونم حرفام ربطی به حرفای که زدید نداره
        ولی میخام یه راهنمایی کنید یه کمکی کنید

  5. با سلام
    خیلی جالبه هنوز هیچی نشده.جمله ایی کع به عنوان پیشنهاد برای ازبین بردن سامانه گنبد آهنین نوشتم.بلا فاصله خبرش از خود اسراییل درز پیدا کرده. اونوقت اونا عملا ترس خودشون رو از حمله سپاه به سامانه ضد موشکی گنبد آهنین عملا بیان کردن. من یه سوال دارم.چرا با مجهز کردن لبنان.و سوریه بهشون حمله نکنیم.اینجوری کشورمون امنیتش پایدار تره.!! من از مقامات.کشورمون میخام برین کُره شمالی و خرید اورانیوم ۹۹٪ درصد رو آغاز کنیین. .و موشکهای کوچک با حمل بمب های اورا نیوم دار.بسازین.هم زمان برای خرید جنگنده ها و موشک های قدرتمند اسکندر.که قدرت تخریب باور نکردنی دارن. بسرعت تلاش کنین.وگرنه ممنکه دیر بشع. اگه کمی مقامات ما سستی کنن دشمن خیلی زود.به ما فشار میاره. اگه بشه زودتر به اورانیوم ۹۹٪درصد برسیم میتونیم متحدانمون رو مجهز کنیم به بمب های کوچک هسته ایی اونوقت هیچ کشوری توانایی تحدید مارو نداره البته باید محرمانه باشع.این کار.وگرنه کشورهای اروپایی ول نمیکنن.

    1. سلام دوست عزیزما هرگز به فکر تهاجم به هیچ کشوری نیستیم فقط درصورتی که به ما تهاجم بشه برای دفاع از تاکتیک تهاجمی استفاده میکنیم این هم بگم دوستانی که بدلیل اینکه پیشنهاد دوستمان راخوب نمیدانند با کلمات ناراحت کننده جواب میدهند بدونید ماهمه یک شجبهه هستیم حتی اگر طرح کاملا بچگانه باشه جای تشکر داره بخاطر احساس مسئولیت دوست عزیز حس وظیفه شناسی شما قابل تقدیره ولی نقشهای عالی سالهاست که روی میز هست و راجب اونها بحث میشه

    2. عزیزجان.گوگل دست دوشمنان عست.مگه میذارن که برای سپاه کشورعزیزمون ایران تبلیغاتی یاکه مردم بهترباسپاه عزیزکشورمون تماس برقرارکنیم؟!!!حالا ازگوگل بخاه که شماره منافقینوبده.وپیامک بدی.به ظرف وندثانیه رایطتو برقرارمیکنن. معلوم که نمیخان مردم باسپاه عزیزکشورمون رابطه برقرارکنن عزیزجان. اینکه تاییدیه پیامکت دیردا ن. این تقصیر گوگل ودوشمنان هست که نتونیم باسپاه تماس برقرارکنن مردم .!!!

  6. سیستان بلوچستان سراوان کلگان صفرمرزی یکماه هست سرهنگ عزیزی امده باند مافیای شکل گرفته مرز ازادشده هیچ کس خبر نداره هزارن موتورسوار حتی پاکستانی افغانی بکوب قاچاق خارج ازانطرف مواد مخدرسلاح مهمات وارد میشود لطفا این به سرداران سپاه برسانید تا دانشمندویابزرگان نظام دشمنان ترور نکردن اینجا افتزاح هست باندمافیای قاچاق توسط سرهنگ عزیزی باعث شده لطفا سریع پیگیر کنید تا دیر نشده

    1. سلام من چند وقتی هست که آزار و اذییت شدیدی از طرف شما و همسایه ها که ادعا میکنند که سپاهی هستند داره روم انجام میشه و اینقدر بنده رو اذییت میکنند که تا سر حد جنون می رسانند و میگن که سیاسی هستی و فکر میکنند که چون چند وقته که من نخوابیدم یعنی نمیذارن که بخوابم بنده دچار توهم شده ام و مدام میخواهند کار سیاسی انجام بدهم مثلا میگویند به رهبر عزیزمان فحش رکیک بده و کارهای عجیبی که کلا بر مخالفت با این نظام است را میگویند انجام بده و خانواده عموی بنده که با ارواح خبیث آدم میکشد را به جان من انداخته اند و از همه طرف بنده را با دستگاه میزنند و تمام بدن بنده را از بین میبرند خواهشا بنده را آگاه کنید که چرا همه طرف ساختمان ما را گرفته اند و بنده را میزنند و کارهایی میکنند که وحشتناکترین جنایتها پیشش کوچک و ناچیز است و شنیده ام که این کارها را با آدم سیاسی میکنند و از شما گله مند هستم چرا با وجود اطلاع کافی اجازه این جنایت را میدهید

      1. سلام دوست عزیز

        شاید اینها قصد دست انداختن شما را دارند

        هیچ نیروی واقعی سپاه نمیگوید ، به نظام و رهبری توهین کنید

        اگر مجدد ، مزاحمت ایجاد کردند ، بهشون اعلام کنید با ستاد خبری سپاه پاسداران تماس میگیرم و مستنداتی جهت اثبات این موضوع داشته باشید

        1. من هم همین مشکل رو دارم و مدتهاست به اسم سپاهی در حال اذیت وازار هستند و صدای رهبر انقلاب را در میارند و عنوان میشه اگه میخواهی از اینها خلاص شی باید قران را بسوزانی واتش بزنی تا ولت کنیم انها تو حموم رفتن چندین نفر با من وارد حموم میشن و الت خودشون را در میارن و کارهای ناشایست به حد جنون میرم الان مدت 15 ساله که نتونستم خودمو راحت سبک کنم و زجر تو قبر رو هم تحمل کردم اسم من محمدمهدی سیف لیتکوهی با کد ملی 2142009085 ش ش146 و تولدم هم با تولد اقا امام زمان یکروز بوده 25اردیبهشت دنیا اومدم که میشه 16 رجب قمری ولی بدترین شکنجه هایی که هیچ انسانی قادر به تحمل نیست را تحمل کردم که به قول یکی از اونا گفت رکورد شکنجه جهان را شکست اما هنوز زنده است و نفس میکشه بارها به رهبر پیام دادم وکمک خواستم اما خبری نشد لااقل علت اینهمه شکنجه رو اعلام کنید مگر تفهیم جرم جزو دستورات نیروی انتظامی نیست که مجرم از جرمش اگاهی داشته باشه که انرا تکرار نکنه
          واقعا ما کجا داریم میریم اگه بخاطر سهام نفت من تو دبی و ابو ظبی هست باید بگم هیچ راهی ندارن چون از قبل محکم کاری شده توسط خانم مرحوم ایران دفتری هنرمند سینما یا همان خانم مصدق که منو فرزندخونده خودش کرده اما نیروهای سپاه وانتظامی میخوان با کشتن من خودشون اقدام به گرفتن سهام من بکنند لطفا تحقیق کنید و جواب من رو بدید
          تلفن من 09039195388
          09032670861
          منزل 01144225388

    2. سلام وقت بخیر من نمیدونم این سوال رو از کی و کجا باید پیگیری کنم و پاسخ بده
      از سپاه ، مجلس، ریس جمهور ،رهبر ،
      نمیدونم. ما تعدادی زیاد از بچه های زمان جنگ هستیم که توی سن کم ۱۲ یا ۱۳ ساله به مناطق جنگی اعزام شدیم هر کدوم سه یا چهار یا ۵ماه سابقه داریم اما متاسفانه قانون استفاده برای مزایای این جبهه رفتن شامل افراد بالای شش ماهه میشه من این سوال رو دارم تقصیر ماهاست که جنگ تموم شد ما بیشتر نتونستیم بمونیم چرا نباید از مزای این مسئله ما هم استفاده کنیم
      من الان ۱۹ ساله کارمند یه ادارم و هنوز قردادمعینم اگه امکان استفاده از این امتیاز جبهه رفتن بود الان رسمی بودم
      خواهش یکی پیگیر این‌مسئله باشه ما از این نظام حق داریم اون موقع خیلی ها رنگ جنگ و جبهه رو ندیدن ولی الان به اسم بسیج و بسیجی جبهه نرفته خون مردم را دارن می خورن
      خواهش پیگیر بشید حق این دسته از افراد که کمتر از شش ماهه منطقه بودن رو بهشون بدید

  7. کلگان صفرمرزی بسیار وحشتناک هست روزنه بزرگی درمرزشکل گرفته بخاطر منفعت طلبی چند سرگرد لطفا این خبر به سران سپاه برسانید اینجا مرز رهاشده کامل محل ورودامن گروهک ها وتروریست هاشده هزاران موتورسوار حتی افغانی وپاکستانی ورودخروج قاچاق به مرز دارن تاکی مابخاطرمنفعت طلبی چند سرگرد شاهد حادثه تروریستی باشیم لطفا بگین جلوی اینها بگیرن .دشمن اینجاست روزنه بزرگ ورودبه ایران روستای کلگان صفرمرزی بادوکشورپاکستان وافعانستان مرکز تروریست ها

  8. من در جایی کار میکردم خیلی هم راضی بودم و حقوق خوب و شرایط خوب ولی همکارایی داشتم که یسره به امامان و خداوند و رهبر عزیزمون توهین میکردن و خیلی وقتا باهاشون بحث میکردم که قانعشون کنم اما نشد و مجبور به ترک اونجا شدم الان بیکار شدم اما آرامش دارم و وظیفمو در قبال رهبرم و حاج قاسم دلها انجام دادم. در پناه خدا باشید سربازان گمنام و سپاه پاسداران

  9. سلام والله جایی کار میکنم وابسته به ارگان رهبری هست چندساله پولشویی .فروش دستگاه دولتی به حساب خودشون ..انواع فساد ..به هربازرسی هم میگم میگن به ماربطی نداره میشه راهنمایی کنید ..همه کارکنان هم به رهبری بد بین شدن

  10. توجه توجه توجه توجه 👇👇

    1_جنس تعداد و همکاری کار نمی‌کنیم

    2_اکانت نمی‌فروشم و تالا نفروختم

    3_هرچی خواستید مبلغ واریز میکنی ارسال میکنم تحویل حضوری نداریم اگر نزدیک هم بودید مبلغ واریز میکنی یا خودم میارم یا میای میبری

    4_بنده 30 ساله ساکن کرج اندیشه فاز 2 هستم شهرستان نصب نمیرم فقط تهران کرج و حومه کار میکنم

    5_شماره تماس من اینا هست از قدیم
    0935_4216914
    0912_5659688

    6_ اسم وحید هاکان بدون هیچ پسوندی هست گول نخورید VAHID-HAKAN بنده هیچ سایتی در اینترنت گوگل ندارم و نداشتم هیچ وقت حواستون باشه

    7_تمام فیش های واریزی شما عزیزان و تمامی رسیدهای پستی و مکالمه ها و صداها و نوشتاری ها همه نگهداری میشه بخاطر دشمنان عزیز که یه وقت پاپوش درست نکنند بنده مطمئن کار می‌کنم

    8_برای خرید دیش گردان و نصب در تهران کرج نصف مبلغ واریز باید بشه خودمم نصب میکنم رفیق شریک همکار وردست نصاب بفرستم نداریم خودم نصب میکنم تنهایی کار میکنم

    9_موتور دیش گردان رو 3 ماه ضمانت میکنم ریسیور رو 1 ماه ضمانت میکنم شماره سریال ریسیورها تمام نوشته میشه قبل ارسال و ریسیور تست میشه که بعداً نگید خراب بود که تالا پیش نیومده

    10_هزینه ارسال در تهران کرج اگر پست باشه که پای بنده هست اگر اسنپ یا پیک بدم بیاره 10 تومانش پای منه بقیش پای شماست

    11_قبل از خرید از کانال ما تحقیق کنید گول کانالهای فیک و درپیتی رو نخورید گول قیمت های کم رو نخورید مطمئن خرید کنید چون مجازی است اعتمادسخته
    هیچ کانالی رو بنده تایید نمیکنم راه خودم رو میرم

    12_تماس فقط و فقط 12 ظهر تا 10 شب جواب میدم

    لینک کانال اول ما آموزش نصب ماهواره واطلاع رسانی فرکانس های جدید 👇👇👇👇👇👇
    https://telegram.me/joinchat/AAAAAEDwTYSGlkHRkAjztg

    _
    لینک کانال دوم ما فروشگاه ما هست که فروش به روز ترین ریسیورهای دنیا و لوازم خانگی ما هست 👇👇👇
    https://t.me/joinchat/AAAAAESJhE-g1R1W9UmHTQ

    اينستاگرام وحید هاکان 👇👇👇
    https://www.instagram.com/p/BZ4px8nleCQ2J8qc2WzsI5MqivJwcS_7U6cGYI0/

    کانال سوم ما فروش اکانت و برنامه آپدیت به روز تمام ریسیورهای موجود در ایران این کانال خودش ادمین داره و ربطی به بنده نداره سوال هاتون رو تو این کانال بپرسید
    👇👇 👇👇👇👇👇👇👇
    https://t.me/joinchat/AAAAAFLIT64brkh4BaVfKA

    آیدی مدیرت و فروشنده کانال 👇👇👇👇👇
    @chizna_sat
    @chizna_sat
    @chizna_sat

    ارسال به سرتاسر کشور درب منزل

  11. توجه توجه توجه توجه 👇👇

    1_جنس تعداد و همکاری کار نمی‌کنیم

    2_اکانت نمی‌فروشم و تالا نفروختم

    3_هرچی خواستید مبلغ واریز میکنی ارسال میکنم تحویل حضوری نداریم اگر نزدیک هم بودید مبلغ واریز میکنی یا خودم میارم یا میای میبری

    4_بنده 30 ساله ساکن کرج اندیشه فاز 2 هستم شهرستان نصب نمیرم فقط تهران کرج و حومه کار میکنم

    5_شماره تماس من اینا هست از قدیم
    09354216914
    09125659688

    6_ اسم وحید هاکان بدون هیچ پسوندی هست گول نخورید VAHID-HAKAN بنده هیچ سایتی در اینترنت گوگل ندارم و نداشتم هیچ وقت حواستون باشه

    7_تمام فیش های واریزی شما عزیزان و تمامی رسیدهای پستی و مکالمه ها و صداها و نوشتاری ها همه نگهداری میشه بخاطر دشمنان عزیز که یه وقت پاپوش درست نکنند بنده مطمئن کار می‌کنم

    8_برای خرید دیش گردان و نصب در تهران کرج نصف مبلغ واریز باید بشه خودمم نصب میکنم رفیق شریک همکار وردست نصاب بفرستم نداریم خودم نصب میکنم تنهایی کار میکنم

    9_موتور دیش گردان رو 3 ماه ضمانت میکنم ریسیور رو 1 ماه ضمانت میکنم شماره سریال ریسیورها تمام نوشته میشه قبل ارسال و ریسیور تست میشه که بعداً نگید خراب بود که تالا پیش نیومده

    10_هزینه ارسال در تهران کرج اگر پست باشه که پای بنده هست اگر اسنپ یا پیک بدم بیاره 10 تومانش پای منه بقیش پای شماست

    11_قبل از خرید از کانال ما تحقیق کنید گول کانالهای فیک و درپیتی رو نخورید گول قیمت های کم رو نخورید مطمئن خرید کنید چون مجازی است اعتمادسخته
    هیچ کانالی رو بنده تایید نمیکنم راه خودم رو میرم

    12_تماس فقط و فقط 12 ظهر تا 10 شب جواب میدم

    لینک کانال اول ما آموزش نصب ماهواره واطلاع رسانی فرکانس های جدید 👇👇👇👇👇👇
    https://telegram.me/joinchat/AAAAAEDwTYSGlkHRkAjztg

    _
    لینک کانال دوم ما فروشگاه ما هست که فروش به روز ترین ریسیورهای دنیا و لوازم خانگی ما هست 👇👇👇
    https://t.me/joinchat/AAAAAESJhE-g1R1W9UmHTQ

    اينستاگرام وحید هاکان 👇👇👇
    https://www.instagram.com/p/BZ4px8nleCQ2J8qc2WzsI5MqivJwcS_7U6cGYI0/

    کانال سوم ما فروش اکانت و برنامه آپدیت به روز تمام ریسیورهای موجود در ایران این کانال خودش ادمین داره و ربطی به بنده نداره سوال هاتون رو تو این کانال بپرسید
    👇👇 👇👇👇👇👇👇👇
    https://t.me/joinchat/AAAAAFLIT64brkh4BaVfKA

    آیدی مدیرت و فروشنده کانال 👇👇👇👇👇
    @chizna_sat
    @chizna_sat
    @chizna_sat

    ارسال به سرتاسر کشور درب منزل

  12. سلام من از بچه های سپاه و اطلاعات میخام…بهتون بگم:: بخدا قسم تمام مردم کشورمون میخان که: سپاه باید اورانیوم ۹۹٪ درصد رو آماده کنه برای ساخت بمب اتم وگرنه به تاسیسات ما حمله میکنن.. اقدام کنید به گوش مسوولین بلند پایه برسونید فقط ما مردم بمب اتم میخاییم. اگه اونا حمله کنن دیگه کاری ازدستمون بر نمیاد.. ما میتونیم از کره شمالی اورانیوم ۱۰۰درصد بخریم.بمب های هیدروژنی.اتمی خییلی کمک میکنه برای ارتقا قدرت کشورمون

  13. سلام خدا قوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار ایران و جهان استی سربلند مثل همیشه …

  14. سلام اقای سلامی. ما جوانان تک تک شما پیروان شجاع ولایت را دوست داریم ما به پاس قدر دانی از شما چیز گرانبها نداریم دهیم فقط با زبان خود در بین مردم شما را تمجید میکنیم. ای کاش علوم غریبه داشتم ای کاش کیمیا گری بلد بودم با تبدیل مس به طلا سپاه را به اوج ثروت می رساندم. تا هر چه دلش می خواهد بسازد. تقدیر کافی این روش است که ما نداریم. خدا می‌داند با عشق این پیام را می نویسم. در اغتشاشات شهر خرمدره تقریبا 5سال پیش چند نفر می گفتند ما دیدیم افراد سپاه شیشه های مغازه را می شکستند تا به به مردم بفهمانند که کار اغتشاشگران است. و همچنین برخی جوانان کم عقل چهره شما را در جامعه منفور تشریح می کنند. خوارج چگونه علی را لمس می کردند فریب معاویه را می خوردند اینها فداکاری وصداقت شما را می بینند فریب ماهواره را می خورند. با رای خود به شخص بی تدبیر بلای گرانی وتبعیض را آفریده پیرهن عثمان کرده به سر ولایت می کوبند. برخی از اینها همان……….. . ((((مراقب باشید اینها از هیچ یک از روزنه های سیاسی ونظامی دولت بالا نروند اگر منصب بیابند مثل موریانه بدنه نظام را می خورند. از دور پاهای شما می بوسم.
    این پیام مرا دید عموم قرار ندهید

    1. الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللَّهِ وَ يَخْشَوْنَهُ وَ لا يَخْشَوْنَ أَحَداً إِلَّا اللَّهَ وَ كَفى‌ بِاللَّهِ حَسِيباً
      كسانى كه پيام‌هاى الهى را ابلاغ مى‌كنند و از خدا مى‌ترسند، و از هيچ كس جز خدا بيم ندارند و خداوند براى حسابرسى كافى استجامه اى بپوش كه در خدمت تو باشد نه جامه اى كه تو دوست نفس اماره نباشیم دوست دوست خودراکامل می کند هرچه ازدوست رسد….بدبختی هوای نفس است همانطور که خوشبختی نگاه خداست عبادت است تقوااست همواره فرزندان خودرا تقوااموزش دهید که رمز خوشبختی…..حق رازنده کنید وباطل رانابود اولین کنایه رابه خودحقیر نیزنم رودرواسی نکنید وحق رابگویید حق ودین رابرهرچیز مقدم تروشایسته تربدانید حتی به ضررتان باشد وصداقت اولین درس همه درسهای زندگی است برای رسیدن به ره رستگاری حق حقیت گرچه دشمن دارد باالفاظ بازی نکنیم انچه راکه نیستیم خودرانشان ندهیم صداقت مهربانی وشفافیت ایمان به خدا وتقوای الهی رامحورزندگی خویش قراردهیم انشااللله وعقل کامل نمی شود جز پیروی دربرار حق نگاه خودرا انشاللله به عقلانیت درست کنیم وکلام حق اخرین داروی تمام دردهای جهان است گرچه خدای متعال اراده کرده نافرمایان هدایت نشوند ….‌کسی تزکیه تفس نمی شود مگرانکه خدای تبارک وتعال بخواهد اگردشمن بارها دوست شود عاقل روی دشمن حساب نکند مارهمان است که زپوست دراید هیچ ایرادی ندارد برای حفظ نظام گاهی اوغات معذرت خواهی ازطرف مسئولین دراین شرایطی که مردم عصبانی هستند برای ارام کردن جو این کارصورت گیر د همانند امام راحل که بارها خودشان دست به این کارزدند .‌‌‌…قطعا خدای متعال هم همین رامی خواهد اگربه دنبال او هستیم این کلمات ازبان فرزند شهیدی است که اگرانشالله خدای متعال قبول کند که مهم این که کارهایمان موردرضایت خدای متعال واقع گردد اساسا کاربرای خداباشد کارها اسان گردد عزیزان مصلحت اندیشی و حفظ نظام دراین شرایط رفع کدورت ها وکینه ها است چراکه این خود نوعی بیماری همانند حسد بخل ……برای ر سیدن وحدت وانسجام وتوحید این انقلاب به این سادگی به دست نیامده وحاصل ان خون هایی که ریخته شده وپر پر شدن جوانهایی که ازهمه چیز خودت گذشتند که همان جهاد اکبر و جهاد اصغر بوده هر چه داریم ازانها است زمانی می توانیم حافظ خون شهدا باشیم کارهایمان جهادی و خدایی باشد وانوقت باتمام تهدیدها وتحریم ها خلعه ایی وخدشه ایی خدای نکرده براین نظام نیافتد همه باید تلاش کنیم بهانه ایی دست دشمن فرصت طلب نیافتد وقطعا خدای متعال مسیر پیش رویمان رابازخواهد کرد مگرغیر این است که خرمشهر راخداازاد کرد و صحرای طبس چراکه کارها باتضرع و نیت پاک بوده که بزرگترین معجزات الهی بوده این انقلاب باخون شهدا ابیاری شده وانشاللله این پرچم عظیم استوار تا ظهور اقا امام زمان مهدی موئود پابرجا خواهد ماند ع یزان خدای متعال الطاف مخفی دارد که برای ما قابل درک نیست ما بااشتباه خویش ان راپس خواهیم زد که خودیک باردنیای پس مرگ راتجربه کرده …..ودعوت حق رالبیک گفته وبه درجه رفیع شهادت نائل گردیده باکد ملی 2080783475 وشماره تماس 09025957449 این حقیر کوچک ناچیز خداوند میباشد انسانها همواره ازسختی کار فرارمی کنند قطعا انسان تن به کاربدهد بسیاری ازمشکلات زندگی حل خواهد شد یقینا خدای متعال همواره انسانها دررنج وضررزیان افریده پس چه خوب است هوای همدیگر داشته باشیم شما عزیزان اطلاع دارید اه یتیم وتجربه ثابت کرده که انسان رازمین گیر خواهد کرد حال دراین به قول مقام معظم رهبری بابیماری سخت و صعب العلاج دسته پنجه نرم کند که انشاللله کارنامه خوب ازخود بجا بگذاریم به حق محمد وال محمد دررساندن این پیام یک قدم درراه پیشرفت ونرساندن وکوتاهی به منزله ……حق الناس وحق اللله میباشد نترس ازانکه فلانی بد تورا می گوید بترسیم ازانکه به حکم منفعتش اشنباه می بیند چراکه قفس نشین همه راراه راه می بیند خدمت احساس سوختن به تماشا نمی شود این مدعیان درطلبش بی خبرانند پروردگارا به تو پناه میبریم ازنفسی که سیر نمی شود دلی که بیم ندارد ودانشی که سود نمی بخشد انکه راکه زود راضی شد بیامرزکسی راکه جز دعا کردن چیزی ندارند آن باشى غفرلنا لنا لکوم الله العالم والله العزیزالحکیم🌹💚✋

  15. سلام من خیلی دوست دارم برم سوریه شهید بشم ولی چون نظامی نیستم نمیتونم تورو خدا یه کاری بکنید من برم.آرزو میکنم یه روز بیان دنبالم از طرف سپاه برم سوریه خدایا اون روزو برسون….

  16. باسلام ریاست محترم
    اینجان مجیدبراتی به کدملی ۱۰۹۱۷۳۴۸۰۱ درخصوص فرزندم رضابراتی به کدملی ۱۰۸۰۳۴۲۵۲۴سرباز انرژی اتمی کرج واصفهان درحین خدمت ونگهبانی به تشعشعات هسته ای عارض شده والان به کمک مالی وپزشکی دارم برای درمان فرزندم وحق وحقوق وهزینه های گذشته را،خواهشمندم دراین شرایط خیلی سخت وتهیه داروهایش ومشکلاتی که جدیدا روبروهست یاریمان کنید.ممنونم ۰۹۱۳۳۳۴۵۱۴۳

  17. با سلام خدمت همه نیروهای مسلح من خیلی دوست دارم جزوی ک.وچکی از نیروی حفاظت اطلاعات سپاه شوم هفده سال سابقه بسیج فعال دارم 09037066760 این شمارمه ارزوم این که یک سپاهی شوم

  18. زمانی که نور نباشد سایه ای می‌بینید؟
    اگر موانع باعث ایجاد سایه اند، ایجاد کننده ی موانع ما انسانها هستیم. موانع را بردارید و راه را هموار کنید.

  19. آخرالزمان کلمه ای است با ظاهری خشن. دیروز بود. امروز است،نگذارید به فردا بکشد.با اقتدار صلح را در ابعاد جهانی حاصل کنید. به نرمی موانع را بردارید تا به سختی دچار نشوید.اللهِ مهربان، سرچشمه ی تمام چشمه های زلال توبه پذیر است اما بهانه پذیر خیر.

  20. خداوندِ مهربان، یکه تاز محبت، هم روح دارد و هم جسم. روحش منم، جسمش منم. روحش تویی، جسمش تویی.روح خدا را شاد کنید.گفت از روح خود در کالبد بنی آدم دمیدم. این جمله هم عزت بخشی بود و هم تهدید.با دمیدن روح بزرگمان کرد که اشرف مخلوقات شویم اینگونه عزت بخشید. یک تهدید هم به حساب آوریدش. اگر به روح انسانها صدمه بخورد یعنی مستقیما برای خدا شمشیر کشیده ایم.یعنی به جای اینکه شانه به شانه اش بایستیم روبه رویش ایستاده ایم.شکی نیست که پر تلاش هستید اما هنوز جای کار بسیار است.موانع را بردارید و راه را هموار کنید.ما از درون شکستیم تا پیروز شدیم، شما از بیرون شروع کنید. با برپایی صلح در ابعاد جهانی.

  21. چشمه اگر جوشان بجوشد کسی از آن نخواهد نوشید. باید زلال باشد و خنک تا دیگران را یاد خالقشان بیندازد.تویی که پیامم را می‌خوانی چشمه ای و خدا سرچشمه. راه را هموار کنید.

  22. با الگوریتم غربال قرار است همگی غربال شویم.به خالقِ قمری که بالای گنبد قرار دارد و به ابرهایی که زیر گنبد هستند قسم میخورم زمان برقراری صلح در ابعاد جهانیست. روبه روی الله زانو بزنید و صدمین توبه کنید.موانع را بردارید و راه را هموار کنید.با آرامش عجله کنید.عجله کار ابلیس است برای اینکه همگی بخشیده شویم و او نیز بخشیده شود.یکدیگر را ببخشید تا مشمول رحم و مهربانی الله شوید. یاحق

  23. به نام نور که هیچگاه زاده نشد.
    تاریخ روی زمین فاتحان می‌نویسند. روی زمین. تکرار میکنم، روی زمین. با برقراری صلح در ابعاد جهانی فاتح شوید تا روی زمین نمانید.

  24. به نام نور که هیچگاه زاده نشد.
    تاریخ را روی زمین فاتحان می‌نویسند. روی زمین. تکرار میکنم، روی زمین. با برقراری صلح در ابعاد جهانی فاتح شوید تا روی زمین نمانید.
    در پناه نور

  25. همه ی ما فرشته ی نگهبانی داریم به نام روح.همانیست که در خلوت و سکوت با ما سخن می‌گوید.صدای او را با گوش سر نیز می‌توان شنید.خاموش که خو کنید صدایش را واضح خواهید شنید. نام فرشته ی نگهبان من روح است.نام فرشته ی نگهبان شمایی که متن من را می‌خوانید نیز روح است.صدایش را بشنوید و با او گفتگو کنید. بسیار مقرب است.هم به شما هم به الله

  26. با سلام و عرض ادب و احترام خدمت مقام معظم رهبری و تمامی کادر سپاه پاسدان ، من نوید هَرسَنی هستم و ۱۶ سال سن دارم و در زمینه سپاه ، بسیج ، انقلاب اسلامی ، مذهبی ، آموزشی و مناسبتی به هنر کلیپ سازی و نماهنگ سازی میپردازم . خیلی دوست دارم که از طرف سپاه یک تقدیر و تشکر شوم و دوست دارم که فیلم ها و کلیپ های من به دست شما برسه ، بابت تمامی زحمات شما دوستان گرامی و سردار قدرتمند و شجاع سپاه سردار سلامی ممنونیم ، در پناه حق ، یاعلی

  27. با سلام و احترام به نیروی قدرتمند سپاه
    من هر جا میرم استخدامم نمیکنن برا نظام اخه چرا مدرک فوق دیپلوم دارم چون سنم دارم میرم تو ۲۶ راضی نمیشن برم دزدی کنم .علاقه دارم برم تو نظام به خدا بهم فشار میاد فکر خودکشی میکنم هرروز بخدا منو استخدام کنین پشیمونتون نمیکنم علاقه زیادی دارم تورو امام زمان یکی به داد م برسه خسته شدم بقران یامهدی

    1. سلام علیکم
      گروهی سعی میکنندباتطهیرشاه وحکومت اوهویداوفرخ روپارساوامریکاوانگلیس عامل انقلاب ومردم فریب خورده بدانند و….انقلاب بیهوده ومجاهدت حضرت امام وشهدارازیرسوال ببرندچرااموزش وپرورش ودانشگاه وعوامل مردم باواتساپ واینستاگرام وپیام هامطلع وآگاهی نکنیم که روزی پشیمان نشویم

  28. سلام وخسته نباشید
    درسال شصت وسه بعنوان بسیجی به جبهه رفتم وسه ماه درجبهه بودم درزمان شهادت مهدی زین الدین سردار بزرگ
    بعد برادرم همزمان جانباز ۷۵ درصد شدمرا معاف ازخدنت کردند ولی بازم دفترچه گرفتم وبه جبهه رفتم درگردان ۳۸ ذوالفقار که متعلق به لشکر کرمان هست الان والان سده تیپ به فرماندهی برادرعرب نژاد مجروح شدم شیمیایی واعصاب دریک حمام صحرایی درسردشت بستری شدم الان وجود خارجی ندارد ومنم مدرک بیمارستان ندارم برادرانی که اونجا بودن ومجروح بودن همگی بطور رسمی شهادت نامه امضا کردند ولی قبول نکردند ۱۴ ماه درجبهه بودم با توجه به نعافیتم تا نامه دادند به ستاد وگفتند باید تصفیه کنی بری واومدم با حال وروزی که زیاد جالب نبود الان چند ساله با مریضی رد کردم به امزد خدا اخرهاشه از اینکه اومدم اقدام کنم برای بچه هامه چون بیکارند وهر جا میروند میگویند اولوزیت با خانواده شهدا وجانباز وایثارگران سابقه ۱۴ ماه جبهه را می گویند وظیفه بودی درسپاه حالا لطف کنید بنده نوازی کنید یا نانه بدهید بچه هام بروند سرکار یه سابقه ۱۴ماه که درجبهه بودم به بسیچی ام اضاف کنید یا جانبازیم را بفرستید کمیسیون خلاصه به فرمایش حضرت علی (ع ) هرجا درمشکلات اقتصادی وزندگی ماندید به حاکمانتان رجوع کنید اومدم خدنتتان کمکم کنید با تشکر رضا میقانی (خجسته منش)09189562180

  29. سلام
    چرا دردنیای مجازی بعضی افراد خیلی راحت به نظام جمهوری اسلامی توهین میکنن وهیچ واکنشی دیده نمیشه چرا مدیران برنامه ازورودشون جلوگیری نمیکنن توهین به رهبر ونظام مقدس جمهوری اسلامی باید با واکنش شدید روبرو بشه تا دیگران قصد جسارت نکنن طرف میگه پدرم نظامی وبرادرم مدافع حرم واقعا شرم آوره که ازنام این عزیزان استفاده کنیم وبه نظام ورهبر عزیزمون توهین بشه

    https://wisgoon.com/mohamad.ahwaz این اکانت مدتیه دربرنامه ی ویسگون با ایجاد رعب و وحشت وتهدید وقراردادن یک شماره به نظام توهین میکند لطفا رسیدگی شود اینم شماره ای که زیر پستا مینویسه ۰۹۱۶۳۱۱۸۸۱۸ شاید شماره الکی باشه ولی لطفا رسیدگی بشه تا بدونیم سپاه مثل قبل قدرتمند است وما با اعتماد درخوزستان زندگی کنیم

    1. سلام دوست عزیز

      با توجه به اینکه تعداد توهین کنندگان بسیار بالا هست ، و متاسفانه نظارتی نیست

      ولی این مورد به مراجع ذی صلاح ارجاع داده میشود

  30. سلام،من 47،سالم هست بهترین سرپرست ساخت،فیتر،جوشکاردست چپ،راست،جوشکاربین المللی،دارای چندین گواهینامه معتبرنفت وگاز،سرپرست ساخت،هزاران مسیرگازی،مخازن تحت فشاروووووو،جوش co2،اتومات،وووولطفا ی ارزو دارم درساخت ادوات نظامی،کشتی،تانک،ووووازمن استفاده کنید یک ریال پول هم نمیخوام ،خداوکیلی کمک گنیدمن نمیخوام توخونه،بدون استفاده،تورختخواب بمیرم،بنده تازه بازنشست شدم

    1. دوست عزیز لطفا رزومه خود را به صورت رسمی همراه با یک درخواست به دبیرخانه قرارگاه خاتم ارائه بدهید
      پایدار و پیروز باشید

  31. سلام و دورد بنده میخام ۴ماه دیگه از ایران برم افغانستان چگونه با نیرو اطلاعاتی سپاه همکاری یا در ارتباط باشم؟

  32. با سلام،میخواستم درمورد شخصی که به رهبری ونظام جمهوری اسلامی ایران توهین کردن،پسر عموی بنده بودن اسم ایشون هم عال عدالت پور است،۰۹۱۱۸۸۴۷۷۳۶،به همه کس هم ایشون توهین میکنن،لطفا رسیدگی فرمایید،هرچقدر هم برای ایشان توضیح میدهم انگارنه انگار،تازه درآموزش وپروش هم استخدام هستن

  33. سلام علیکم …برادران شمارا ب الله ک رب العالمین هست نگذارید تپه اورامان کرمانشاه را ایم کارشناسان آلمانی ک اومدن یا میخان بیاینددستکاری کنند …این تپه ها شرافت ایران هست سپاه پاسداران !!!!شهدا برای این تپه ها خون داده اند نگذارید دست کاری کنن

    1. سلام علیکم جناب سکووت!سالهاست که باندی هیولایی ازبزرگ گنجخواران بانفوذدربسیاری ازسازمانهاونهادها ازجمله وزارت صمت،نیرو،راه وشهرسازی،میراث فرهنگی،سپاه و…به بهانه های مختلف ازجمله بازسازی،بهسازی،احداث،مراقبت،کاوش وحفاری علمی… وحتی القاء ضرورت اجرایی شدن طرحهای شیطانی موردنظربه مدیران وسایراشخاص اثرگذاروحتی نمایندگان مجلس؛به سادگی آب خوردن بربسیاری ازاماکن تاریخی ،تپه هاونقاط نشاندارمشتمل برگنجهای بزرگ؛دست اندازی نموده،دیوانه واردرحال تصاحب هستند.حالاانتظاردارین بااین شیوه دادخواهی ازسوی شمابه دادتان برسند؟!

  34. در تاریخ 8شهریور 1401 خبرگذاری صدا و سیما با کد خبر3559195 در ساعت 10/27 صبح نوشت “حشرات خوراکی جایگزینی سالم برای منابع پروتئینی” که نشان میدهد عده ای در راستای اجرای قحطی سازی در آینده ای نزدیک مردم را تحریک به حشره خواری میکنند آیا این جرم نیست؟ آیا این نفوذ گلوبالیست ها در صدا و سیما نیست؟!

  35. با سلام خواهشمند است در رابطه با سئوال آقای مهدی عسکری از وزیر بهداشت در مجلس در رابطه با برنامه های واکسیناسیون و ارسال اطلاعات خصوصی ایرانیان به سازمان جهانی بهداشت پیگیری نمایید اینکه نمایندگان قانع شدند کفایت نمیکند ما مردم انتظار داریم نیروهای امنیتی از وزیر بهداشت و ستاد مقابله با کرونا و سازمان غذا و دارو تحقیق و تفحص کنند. با تشکر

  36. سلام به سربازان گمنام امام زمان عج
    من یک معلمم، در این چند روز از شلوغی هایی که به وجود اومده و حوادث دردناکی که به وجود آمد، همه ما رو آزرده خاطر نمود
    یک خواهشی دارم از شما، نمیدونم یه عده آزادانه دارند به نظام و ارزش‌های نظام فحش میدن، به طور مثال صفحه هواداران پرسپولیس در تلگرام به به طور فجیحانه ای داره فتنه انگیزی میکنه و از آدم بی وجودی مثل علی کریمی دفاع می‌کند، و این همه راحت داره تنفر ایجاد میکنه، من نمیدونم کسی نیست که جلوی این ادمین بیشرف بگیره، واقعا جای تاسف داره که چرا اینها آزادانه دارند به ارزش‌های نظام توهین می‌کنند، آخه تا کی، جوون مردم به خاطر امنیت همین بیشرف ها داره تکه تکه میشه اونوقت فحش هم بشنوه، امثال خانمی مثل همسر هادی نوروزی که راحت داره تبلیغ منفی میکنه، مگه اینها کیند که اینقدر بی پروا شده اند، شما رو به خون شهدا کاری کنید، مردم از شما انتظار دارند.

  37. سلام خدا قوت .ترخدا این اراذل و جمع کنید واقعا ۳ ساعت تو ترافیک گوهر دشت بی صاحب مونده کرج بودم تا بچه هام و رسوندم خونه .
    آخه چرا اینا رو جمع نمی کنید با جمع نکردنشون قدرت نظام زیر سوال می ره .بخدا یک کم بهشون سخت بگیرید می شینن سر جاشون .اینا رافت اسلامی نمی خوان .با سنگ به ما و ماشینامون مز زدن اگر اتفاقی برا بچه هامون بیفته به خاطر اینکه چادری هستیم کی جوابگو هست .این ها وحشی ان باید با زور جمعشون کنید

  38. سلام و درود به عزیزانم در سپاه پاسداران این حقیر بصورت نه سال در خدمت عزیزان بودم منتها بعلت مریضی و موج انفجاری که در سال 64گرفته بودم نتوانستم به کارم در این رده انجام دهم ولی مطمئن باشید که در هر صحنه ای حاضرم و این جان ناقابلم فدای رهبرم و انقلابم و همه عزیزانی که از کشور و انقلاب و رهبری دفاع می کنند باشد من و خانواده ام از جمله فرزندم با اینکه خیلی دوست داشت جذب سپاه امام سجاد بندرعباس باشد و در همه مراحل قبول شده بود متاسفانه با اطلاعات غلط که به حفاظت داده بودند رد شد با اینکه نه سال مسولیت یکی از واحد‌های امنیتی به عهده داشت و بسیجی فعال بود و بعد از جذب نشدن سرباز دفتر نمایندگی رهبری در سپاه امام سجاد شد و هنوز هم علاقه دارد و در اغتشاشات چاقو و قمه خورده هنوز با اینکه بیکار است ولی همه اش تو فکر آینده انقلاب است که با خون هزاران شهید به دست آمده پسرم فقط بخاطر نامزدی با دختر خاله اش بعنوان شخصی که دنبال دختر ها می رود مردودش کردند در صورتیکه ایشان خادم امام رضا هستند و همه پاسداران سپاه امام سجاد بندرعباس تلاش و فعالیت ایشان را کاملا قبول دارند و همه تعجب کردند که چرا حفاظت ردش کرده من دوست دارم پیگیری کنید حیف است جوانی که اینقدر به رهبری و سپاه ایمان دارد مردود شود و یک نفری که اصلا بسیج نبوده جذب سپاه شود پول و حقوقش مهم نیست علاقه این جوان به ورود به سپاه مهم است و آزمایش خودش پس داده این جوان اولین کسی بود که تو کرونا 600بسته کمک مومنانه به دست فقرا فرستاد به هر طریق ما چشم و گوشمان باز است و اجازه نخواهیم داد کسی حرکتی بر علیه انقلاب انجام دهد بعضی از مزدوران که مردم عادی به کف خیابان دعوت می کنند انگار کشتار و سربریدن مردم سوریه و عراق و افغانستان فراموش کرده آمد

  39. الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللَّهِ وَ يَخْشَوْنَهُ وَ لا يَخْشَوْنَ أَحَداً إِلَّا اللَّهَ وَ كَفى‌ بِاللَّهِ حَسِيباً
    كسانى كه پيام‌هاى الهى را ابلاغ مى‌كنند و از خدا مى‌ترسند، و از هيچ كس جز خدا بيم ندارند و خداوند براى حسابرسى كافى استجامه اى بپوش كه در خدمت تو باشد نه جامه اى كه تو دوست نفس اماره نباشیم دوست دوست خودراکامل می کند هرچه ازدوست رسد….بدبختی هوای نفس است همانطور که خوشبختی نگاه خداست عبادت است تقوااست همواره فرزندان خودرا تقوااموزش دهید که رمز خوشبختی…..حق رازنده کنید وباطل رانابود اولین کنایه رابه خودحقیر نیزنم رودرواسی نکنید وحق رابگویید حق ودین رابرهرچیز مقدم تروشایسته تربدانید حتی به ضررتان باشد وصداقت اولین درس همه درسهای زندگی است برای رسیدن به ره رستگاری حق حقیت گرچه دشمن دارد باالفاظ بازی نکنیم انچه راکه نیستیم خودرانشان ندهیم صداقت مهربانی وشفافیت ایمان به خدا وتقوای الهی رامحورزندگی خویش قراردهیم انشااللله وعقل کامل نمی شود جز پیروی دربرار حق نگاه خودرا انشاللله به عقلانیت درست کنیم وکلام حق اخرین داروی تمام دردهای جهان است گرچه خدای متعال اراده کرده نافرمایان هدایت نشوند ….‌کسی تزکیه تفس نمی شود مگرانکه خدای تبارک وتعال بخواهد اگردشمن بارها دوست شود عاقل روی دشمن حساب نکند مارهمان است که زپوست دراید هیچ ایرادی ندارد برای حفظ نظام گاهی اوغات معذرت خواهی ازطرف مسئولین دراین شرایطی که مردم عصبانی هستند برای ارام کردن جو این کارصورت گیر د همانند امام راحل که بارها خودشان دست به این کارزدند .‌‌‌…قطعا خدای متعال هم همین رامی خواهد اگربه دنبال او هستیم این کلمات ازبان فرزند شهیدی است که اگرانشالله خدای متعال قبول کند که مهم این که کارهایمان موردرضایت خدای متعال واقع گردد اساسا کاربرای خداباشد کارها اسان گردد عزیزان مصلحت اندیشی و حفظ نظام دراین شرایط رفع کدورت ها وکینه ها است چراکه این خود نوعی بیماری همانند حسد بخل ……برای ر سیدن وحدت وانسجام وتوحید این انقلاب به این سادگی به دست نیامده وحاصل ان خون هایی که ریخته شده وپر پر شدن جوانهایی که ازهمه چیز خودت گذشتند که همان جهاد اکبر و جهاد اصغر بوده هر چه داریم ازانها است زمانی می توانیم حافظ خون شهدا باشیم کارهایمان جهادی و خدایی باشد وانوقت باتمام تهدیدها وتحریم ها خلعه ایی وخدشه ایی خدای نکرده براین نظام نیافتد همه باید تلاش کنیم بهانه ایی دست دشمن فرصت طلب نیافتد وقطعا خدای متعال مسیر پیش رویمان رابازخواهد کرد مگرغیر این است که خرمشهر راخداازاد کرد و صحرای طبس چراکه کارها باتضرع و نیت پاک بوده که بزرگترین معجزات الهی بوده این انقلاب باخون شهدا ابیاری شده وانشاللله این پرچم عظیم استوار تا ظهور اقا امام زمان مهدی موئود پابرجا خواهد ماند ع یزان خدای متعال الطاف مخفی دارد که برای ما قابل درک نیست ما بااشتباه خویش ان راپس خواهیم زد که خودیک باردنیای پس مرگ راتجربه کرده …..ودعوت حق رالبیک گفته وبه درجه رفیع شهادت نائل گردیده باکد ملی 2080783475 وشماره تماس 09025957449 این حقیر کوچک ناچیز خداوند میباشد انسانها همواره ازسختی کار فرارمی کنند قطعا انسان تن به کاربدهد بسیاری ازمشکلات زندگی حل خواهد شد یقینا خدای متعال همواره انسانها دررنج وضررزیان افریده پس چه خوب است هوای همدیگر داشته باشیم شما عزیزان اطلاع دارید اه یتیم وتجربه ثابت کرده که انسان رازمین گیر خواهد کرد حال دراین به قول مقام معظم رهبری بابیماری سخت و صعب العلاج دسته پنجه نرم کند که انشاللله کارنامه خوب ازخود بجا بگذاریم به حق محمد وال محمد دررساندن این پیام یک قدم درراه پیشرفت ونرساندن وکوتاهی به منزله ……حق الناس وحق اللله میباشد نترس ازانکه فلانی بد تورا می گوید بترسیم ازانکه به حکم منفعتش اشنباه می بیند چراکه قفس نشین همه راراه راه می بیند خدمت احساس سوختن به تماشا نمی شود این مدعیان درطلبش بی خبرانند پروردگارا به تو پناه میبریم ازنفسی که سیر نمی شود دلی که بیم ندارد ودانشی که سود نمی بخشد انکه راکه زود راضی شد بیامرزکسی راکه جز دعا کردن چیزی ندارند آن باشى غفرلنا لنا لکوم الله العالم والله العزیزالحکیم🌹💚✋

  40. سلام. امواج مغزی همان فرکانس امواج الکترومغناطیسی است وبا فرکانس‌های دلتا ،نتا،آلفا، بتا، گاما، قابل انتقال از انسانی به انسان دیگر است. در این روش می‌توانید تصاویر مغزی طرف مقابل را درون مغز خود ببینید ارتباط مغزی برقرار کنید و حرف بزنید( البته طرف مقابل خبر نداشته باشد فکر می‌کند یا با خودش حرف می‌زند و یا دیوانه شده )یعنی شکل گیری پیونده مغزی ؟ وقتی امواج مغزی انتقال پيدا می‌کند اگر شخص بیمار باشد علائم بیماری نیز انتقال پیدا می‌کند هر چقدر افزایش انتقال بیشتر باشد بیماری سریعتر انتقال پیدا خواهد کرد می‌توان بیماری را به یک نفر یا چندین نفر هم زمان انتقال داد ! و همینطور می‌توان از چندین بیمار بیماریها را به یک نفر یا چندین نفر انتقال داد! یعنی تولید ویروس جدید!هر کدام از امواج که ذکر شد در صورت انتقال همان حالت در شخص یا اشخاص مقابل خواهد بود یعنی اگر شما در حالت خواب قرار گرفته باشید با انتقال امواج مغزی شخص یا اشخاص مقابل بخواب خواهند رفت ! در صورت انتقال امواج مغزی از اشخاص پیر علائم پیری در شخص یا اشخاص مقابل ظاهر خواهد شد انتقال امواج مغزی از انسان سالم (کودک و نوجوان )باعث تازه سازی سلول‌های مغزی خواهد شدایران با انتقال امواج از طریق دکل‌های مخابراتی و ماهوارهای ایران امواج مغزی انسان را انتقال می‌دهداین کار برای جاسوسی و یا بهتر بگم برای برداشت اطلاعات از مغز دیگران انجام می‌دهند!ولی فقط این نیست وقتی امواج مغزی خودشان را روی مغز دیگران انتقال می‌دهند با افزایش امواج در انتقال میتوانند مغز طرف مقابل را کنترل کنند تا حدی که روح انسان در آن لحظه هیج کنترلی روی مغز ندارد هر چه گفتیم این کار جحل است جهالت است گوش ندادند این پیام را برای شما فرستادیم تا بدانید هم درد را با این امواج انتقال می‌دهند وهم بیماری را از شخص به شخص دیگر از طریق امواج مغزی انتقال می‌دهند این امواج از حد مجاز بیشتر بوده و باعث نوسان در مدار الکترونیکی( پارازیت )می‌شود همان اتفاقی که در تداخل امواج ماهوارهای ایران با هواپیما رخ داد یعنی سقوط!
    در ایران برای پیدا کردن جای اشخاص از طریق خطوط موبایل آنها را رهگیری می‌کنند با امید به خدا این پیام بتواند در شناخت بیماری و حل مشکلات به شما کمک کند با تشکر 🙏ادامه دارد در روش انتقال امواج مغزی میتوانند زبان گفتاری طرف ( طرفین) مقابل را کنترول کنند چیزی در مغز خود بگويند با انتقال امواج مغزی از طریق افزایش امواج طرفین مقابل همان را بر زبانشان تکرار خواهند کرد این روش یکی از روشهای کنترل مغز است ! این کار خیانت به انسانيت است با انتقال بیماریها میلیونها انسان در جهان کشته شد اند🥀 کرونا،سرطان، بیماری‌های قلبی و عروقی ( می‌توان اشاره کرد به مرگ رفسنجانی و حادثه که در مکه برای زائران اتفاق افتاده با انتقال علائم بیماری از اشخاصی که بیماری قلبی و عروقی داشتن )اختلال رو…..

  41. باسلام ؛ چندی از واقعه فتنه مهسا و التهابات تحرکات مشوّش کننده گان انقلاب شکست خورده جن*سی در ملت حزب الله میگذرد و هنوز میل توده گرفتار مردم به حقایق و رو شن بینی و درک حقانیت نظام متوجه نشده که باید تبلیغات اصح و شایان توجه منعکس عیون و اذهان گردد که متاسفانه در استان گیلان در ناحیه بسیج مرزدشت خمام رحیم حسن زاده به کمک آقای حسین رهنما و بی خبراز ایشان ان شا اله! با ظوابط غیر قانونی و شرعی و اخلاقی بسبب بی سیم و.. آلات امنیتی به زاغه نشینان و کاسبین و اصناف فروشندگان بازاری و دانش آموزان تهاجم و تخاصم و تجسس میکنند و در قبال رعب وحشتی که موجب میشوند تواترآ و مستمر اخاذی کرده و می کنند شهر خمام شهری شهید پرور و نسبتآ محسوس بوده از نظر محدوده وسعت؛ و اکثریت مشاغل کشاورز و نوغان دار و وفادار به نظام اسلامی بوده و هستن لکن این گونه از رفتار های رحیم حسن زاده که متاسفانه توسط آقای رهنما مسئولیت گروهان ناحیه مقاومت رو به این شخص معلوم الحال که خودش را منتسب به دوستان سازمان اطلاعات حفاظت میکند در اذهان مردم و اکثریت توده با نارصایتی و آزار؛ شکایات حمل و توجه ونتیجه داشته و این درست عکس انچیزیست که رسالت سازمان بسیج و پاسداران بصیر انقلاب در نواحی مختلفه کشور در تلاشند و مخالف منویات تواصی مقام عظمای ولایت هست…
    بنده تعجب میکنم از سرهنگ پاسدار امینی که مسئولیت بازرسی استان رو از سوی سرتیپ عبداله پور عزیز منتصب هستن و سکوت اختیار نمودن!!
    ایشان کارنامه درخشانی در ناحیه مقداد خمام داشتند که این سکوت در برابر اخاذی و اقرار نامه های اجباری و رعب وحشت و تجسسهای مهمل, هیجانی وبدون جواز ماموریت نامه و توجیهی و معذور بودن و عربده کشیدن ها و سایر موارد که اقل از گفتن و اظهارست! دور از انتظار مردم و امام جمعه محترم و اهالی مسجد امامزاده حسن رحمه اله و شاکیان و دوستانی که دردمندن از این نوع عملکرد شیادانه حسن زاده و سکوت جناب سرهنگ امینی و رهنما و دوستان حفاظت و صیانت استان است …اللهم انصر إسلام والمسلمین و انصارهِ

  42. سلام انشالله ناو هواپیمابر جرالد آمریکا غنیمت جنگی حماس بشه و از ضد هوایی هاش علیه بمباران هوایی غزه استفاده شه و همه به کمک غزه برن اسرائیل نمیتونه با همه وارد جنگ بشه .غزه جلو انداخته نشده که مشت بخوره این طور اسرائیل خفه نمیشه

  43. سلام خسته نباشید جناب زندانی ها اگر جنگی بشود باید جلوتر از نظام اقدام کنند انهم توسط دستور از رییس کل اطلاعات و مقام معظم رهبری.ینی زندانی ها درزندان تحت فشار قرار گرفته اند تا باید این عمل را انجام دهند.از انجاییکه اسم مرا در زندان نوشته اند زمانیکه بچه بودم چرا تمام نهاد های اطلاعاتی این موضوع را جدی نمیگیرند و بمن میگویندبما ربطی ندارد.خواهشمندم این موضوع رارسیدگی فرمایید از خانواده من بزور چک و سفته و گرفته شده و دهنشان را بستندمنم ترسیدم به همه گفتم الان ابروی ما ازبین رفته.خواهشمندم رسیدگی فرمایید باتشکر

  44. سلام خسته نباشید جناب زندانی ها اگر جنگی بشود باید جلوتر از نظام اقدام کنند انهم توسط دستور از رییس کل اطلاعات و مقام معظم رهبری.ینی زندانی ها درزندان تحت فشار قرار گرفته اند تا باید این عمل را انجام دهند.از انجاییکه اسم مرا در زندان نوشته اند زمانیکه بچه بودم چرا تمام نهاد های اطلاعاتی این موضوع را جدی نمیگیرند و بمن میگویندبما ربطی ندارد.خواهشمندم این موضوع رارسیدگی فرمایید از خانواده من بزور چک و سفته و گرفته شده و دهنشان را بستندمنم ترسیدم به همه گفتم الان ابروی ما ازبین رفته.خواهشمندم رسیدگی فرمایید باتشکررسیدگی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید سامانه پیامکی

نمایندگی پنل پیامک

اینستاگرام یک پیامک

  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

با ما تماس بگیرید!

شماره تماس:

021-71053977

پست الکترونیکی:

yekpayamak@gmail.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید