یک پیامک

اس ام اس تبلیغاتی در کسب و کار

دسترسی سریع

در این مقاله قصد داریم در مورد تاثیر و استفاده اس ام اس تبلیغاتی در انواع کسب و کارهای مختلف از نوع صنفی و غیرصنفی صحبت کنیم شاید بتوانیم باعث بشویم کسب و کار شما را متحول کنیم ، و قدرت استفاده اس ام اس در کسب و کار را برای شما کاملا باز کنیم ، کسب و کار پر رونق شما گرو بلیغات هدفمند و درست می باشد در هر زمینه ای باشید چه طلا فروشی داشته باشید چه یک فروشگاه کوچک پس با ما همراه باشید تا از معجزه زیبا سامانه پیامک توضیح دهیم

پنل اس ام اس در کسب کار صنفی

کسب کار صنفی معمولا به مدل کسب و کاری گفته می شود که دارای اتحادیه و اتاق اصناف مشخص می باشد و توسط اتحادیه به آن کسب کار مجوز یا پروانه کسب ارائه می گردد مانند سفره خانه سنتی ، فروشگاه ، کافی شاپ و … که در این کسب و کارها میتوانید از طریق دستگاه ذخیره شماره موبایل که پنل اس ام اس شما وصل میشود بهترین بهره را ببرید

سفره خانه سنتی

شما دارنده یک سفره خانه سنتی هستید و مشتریان وفادار زیادی دارید و کسب کار موفقی دارید ، بعضی ها فکر می کنند کسب کار موفق دیگر نیاز به افزایش مشتری ندارد که واقعا این فکر اشتباه است در حالی که افزایش مشتری یعنی درآمد بیشتر ، بر می گردیم به ادامه بحث شما می خواهید تعداد مشتریان وفادار خود را بیشتر کنید به این صورت که مشتری وقتی برای حساب کردن به صندوق می آید از مشتری خود شماره دریافت می کنید از طریق دستگاه ذخیره شماره موبایل به صورت محترمانه و در مناسبت های خاص برای مشتری خود پیام ارسال می کنید یا برای ارتقا کیفیت خدمات با پنل اس ام اس که در اختیار دارید یک نظر سنجی ایجاد می کنید

فروشگاه پوشاک

شما یک فروشگاه کوچک یا بزرگ دارید و معمولا با توجه به سیاست تولید کنندگان اکثر اوقات تخفیفاتی نسبت به محصولات اعمال می شود خب برای اینکه در این زمان مشتریان خود را مطلع کنید نیاز به یک پنل اس ام اس دارید و از طریق این سامانه پیامکی می توانید لیست محصولاتی که شامل تخفیف شده اند را برای مشتریان خود پیامک کنید و حتی اگر امروز پنل اس ام اس خریداری کرده اید نیازی نیست که حتما شماره مشتریان خود را داشته باشید ، پنل اس ام اس یک پیامک قابلیت ارسال پیام بر اساس دکل مخابراتی و منطقه ای ایرانسل و همراه اول دارد.

کافی شاپ

کافی شاپ ها امروز پاتوق دنج و دلنشین جوان های امروزی هستند که با گوشی بسیار سرو کار دارند یعنی تبلیغات کافی شاپ خود از طریق ارسال پیامک انبوه تاثیر گذار خواهد بود حتی می توانید با در اختیار داشتن شماره مشتریان توسط دستگاه باشگاه مشتریان یک پیامک خود به صورت دوره ای هدیه تخفیف بابت استفاده از نوشیدنی های کافی شاپ کنید و این کار حس خوبی در مشتریان شما ایجاد خواهد .

 

پنل اس ام اس در کسب کار غیر صنفی :

کسب کارهای غیر صنفی معمولا اتحادیه ندارند و به کسب کارهای آنها پروانه کسب ارائه نمی گردد . و معمولا سازمان های صنعت و معدن (اینماد) یا وزارت ارشاد (ساماندهی) ، انجمن صنفی کسب کارهی اینترنتی ، یا نظام رایانه ای به آنها مجوز می دهند که دو مورد اول بسیار مهم تر هستند کارهای غیر صنفی مثل : خدمات تولید موشن گرافیک ، خدمات هاستینگ ، خدمات طراحی سایت و یا تولید کنند محتوا هستید و ….

خدمات تولید موشن گرافیک

شما دارای مهارت ساخت کارهای گرافیکی مثل طراحی لوگو ساخت موشن گرافیک و … دارید خب شما مغازه ای ندارید کنار خیابان که افراد از خدمات شما مطلع شوند می توانید با خرید پنل اس ام اس از یک پیامک به بانک مشاغل دسترسی داشته باشید که با توجه به مهارت و خدماتی که ارائه می دهید شروع به ارسال پیامک انبوه به مشاغل خاص کنید و حتی با تبلیغات مختلف و جذاب تر اقدام به تخفیف در صورت سفارش تا تاریخ خاص اقدام کنید و بعد خواهید فهمید در عرض چند روز چه بازدهی خواهد داشت .

خدمات هاستینگ

خدمات هاستینگ افرادی که بیشتر آشنایی با کارهای طراحی سایت دارند آشنایی دارند شما اگر ارائه دهنده خدمات هاستینگ هستید برای روشن شدن بهتر مسئله برای مشتری خود بعد از خری اقدام به ارسال پیام کنید مثلا ( سفارش خرید دامنه شما ثبت شد ) وقتی مشتری این پیام را در گوشی خود می بیند احساس خوبی دست پیدا می کند و باعث می شود از خدمات شما در زمان های بعدی استفاده کند و با توجه به اینکه سامانه اس ام اس یک پیامک دارای بانک مشاغل خاص هست می توانید خدمات خود را معرفی کنید.

خدمات طراحی سایت

امروزه بازار طراحی سایت بسیار رونق دارد به این دلیل که تمام کسب کارها متوجه شده اند که باید در بازار اینترنتی عقب نمانند و اقدام به طراحی سایت برای خود می کنند و معمولا سفارش خود را به شرکت های طراحی سایت می دهند و معمولا یک سایت نیاز به خدمات پیامکی برای وری فای (احراز هویت) – ثبت سفارش خرید محصول – اطلاع از تخفیفات باید از سامانه پیامکی استفاده کنند شما می توانید با گرفتن نمایندگی پنل اس ام اس اقدام به ثبت کاربر و دادن وب سرویس کنید که هم کسب درآمد کنید و مشتریان خود را به شرکت وابسته کنید.

تولید کننده محتوا

امروزه که کسب کارهای اینترنتی دارای بازار گرمی است افرادی که واقعا برای پیشرفته به این عرصه برای موفقیت پا گذاشته اند نیاز به تولید محتوا دارند و خرید بک لینک و رپورتاژ در این حالت تولید کننده محتوا که نیاز به دفتر و حتی در بعضی مواقع نیاز به سایت ندارن می توانند از طریقه سامانه پیامکی اقدام به تبلیغات خود کنند و یا سفارشی که مشتریان ثبت می کنند را با پیامک اعلام کنند سامانه یک پیامک دارای بانک اطلاعاتی مشاغل خاص است که می توانید به صورت هدفمند اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی به متخصصین افراد بهینه ساز سایت به صورت انبوه پیامک ارسال کنید .

جمع بندی

پنل اس ام اس دارای ارسال های متنوعی می باشد که کسب کارهای صنفی و غیر صنفی می توانند از آن استفاده کنند در اینجا یک آمار ارائه شده اعلام کنیم از پیامک های ارسال شده 89% درصد آن خوانده می شود ولی از ایمیل های ارسال فقط 8% آن خوانده می شود با این آمار قدرت تبلیغات در سامانه پیامکی را متوجه خواهید شد ، یک پیامک که زیر مجموعه شرکت معتبر پردیس شگفت پارس جنوب است در طرح حمایتی اقدام به ارائه پنل اس ام اس رایگان کرده است .

امیدواریم از مقاله استفاده اس ام اس تبلیغاتی در کسب و کار راضی بوده باشید ، در مقاله می توانید با خدمات پنل اس ام اس بیشتر آشنا شوید ، لطفا جهت بهبود کیفیت در تولید مقالات و مطالب یک پیامک را با ارسال دیدگاه و نظرات کمک کنید

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

یک پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را میدهد

ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

برای مقاله ای که نوشته شده نظری دارید ؟

تیم تحریریه یک پیامک

هر آنچه در یک پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.

هر آنچه در یک پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید سامانه پیامکی

نمایندگی پنل پیامک

اینستاگرام یک پیامک

  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
  • موشن گرافیک
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

با ما تماس بگیرید!

شماره تماس:

021-71053977

پست الکترونیکی:

yekpayamak@gmail.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید